Sports

پیٹ کمنز کو کنٹرول کرنے سے سن رائزرز کو مدد ملے گی: پٹھان

192views

ہندوستانی ٹیم کے سابق تیز گیند باز اور ٹی وی کمنٹیٹر عرفان پٹھان کا ماننا ہے کہ سن رائزرس حیدرآباد انڈین پریمیئر لیگ (آئی پی ایل) 2024 کے لیے پیٹ کمنز کی رفتار کو برقرار رکھے ہوئے ہے، جو خاص طور پر ان کے لیے اچھا ہے۔

پٹھان نے کہا کہ پچھلے دو سیزن سے، چاہے وہ آئی سی سی 50 اوور کا ورلڈ کپ ہو اور ڈبلیو ٹی سی فائنل، جس طرح وہ بین الاقوامی سطح پر کارکردگی دکھا رہا ہے۔ میرا شک صرف اس لیے ہے کہ آئی پی ایل میں اکنامی اتنی اچھی نہیں رہی جو ایک معیاری تیز گیند باز کے لیے کافی ہونی چاہیے۔ امید ہے کہ یہ ایک سیزن میں بدل سکتا ہے، اس لیے سن رائزرز حیدرآباد ٹیم کو ایک ایسی جیت کی طرف لے جانے کی امید کر رہے ہوں گے جس سے وہ کافی عرصے سے محروم ہے، لیکن میں یقینی طور پر سمجھتا ہوں کہ ٹی 20 کرکٹ 50 اوورز اور ٹسٹ کرکٹ کے مقابلے میں کھیل کی ایک مختلف شکل ہے۔
اسٹار اسپورٹس کے آئی پی ایل ماہر ورون آرون نے آئی پی ایل 2024 کے لیے راجستھان رائلز ٹیم کے امتزاج کے بارے میں کہاکہ “میرے خیال میں وہ سب سے ٹھوس اور واقعی متوازن ٹیموں میں سے ایک ہیں۔ میرا ماننا ہے کہ ریان پراگ کو آئی پی ایل میں شامل کرنا چاہیے۔ وہ ڈومیسٹک کرکٹ میں جس طرح کی فارم میں رہے ہیں، میں واقعی ان کا منتظر ہوں کیونکہ ان کے پاس جو طاقت ہے اور ان کی ہٹ کرنے کی صلاحیت ہندوستانی کرکٹ میں کسی سے پیچھے نہیں ہے۔ میں اسے واقعی بالغ ہوتے اور گیند بازوں کو اڑاتا ہوا دیکھنا پسند کروں گا۔‘‘

(UNI)

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.