International

ہندوستانی نژاد نکیش اروڑہ امریکہ میں دوسرے سب سے زیادہ معاوضہ لینے والے سی ای او: رپورٹ

63views

واشنگٹن: ہندوستان میں پیدا ہونے والے پالو آلٹو نیٹ ورکس کے سی ای او نکیش اروڑہ کو 2023 میں امریکہ کا دوسرا سب سے زیادہ کمانے والے سی ای او کا درجہ دیا گیا ہے۔ وال اسٹریٹ جرنل کے منگل کو شائع ہونے والے ایک تجزیے کے مطابق، کل 17 ہندوستانی نژاد سی ای او ٹاپ 500 رینکنگ میں شامل ہیں۔

ایڈوبی کے شانتنو نارائن دوسرے سب سے زیادہ معاوضہ لینے والے ہندوستانی نژاد سی ای او ہیں، جو مجموعی طور پر 11ویں نمبر پر ہیں۔ رپورٹ کے مطابق اروڑہ اور نارائن نے بالترتیب 151.43 ملین ڈالر اور 44.93 ملین ڈالر کمائے، جو کہ ٹیسلا کے ایلون مسک کی کمائی سے زیادہ ہے، جنہوں نے 2023 میں کوئی معاوضہ وصول نہیں کیا۔

میٹا کے مارک زکربرگ نے زیر جائزہ مدت کے دوران 24.40 ملین ڈالر کمائے، جبکہ ہندوستان میں پیدا ہونے والے الفابیٹ کے سربراہ سندر پچائی نے 8.80 ملین ڈالر کمائے۔

دہلی کے ایئر فورس پبلک اسکول سے تعلیم یافتہ اروڑہ نے گوگل میں چیف بزنس آفیسر کے طور پر سب سے پہلے دنیا کی توجہ حاصل کی تھی۔ انہوں نے 2014 میں سافٹ بینک کے سربراہ کا عہدہ معاوضہ لے کر چھوڑ دیا تھا۔ یہ جاپان کے لیے ایک ریکارڈ کہا جا رہا تھا۔

اروڑہ 2018 سے سائبر سیکورٹی کمپنی پالو آلٹو نیٹ ورکس کی قیادت کر رہے ہیں۔ پالو آلٹو نیٹ ورکس میں اس کا معاوضہ زیادہ تر ایکویٹی ایوارڈز پر مشتمل ہوتا ہے اور تین سالوں میں دیے گئے حصص پر مشتمل ہوتا ہے۔ نارائن، جو حیدرآباد میں پیدا ہوئے اور پرورش پائی، 1998 میں کمپنی میں شمولیت کے بعد 2007 سے ایڈوبی کے سی ای او ہیں۔

براڈ کام کا ہاک ٹین 162 ملین ڈالر کی کمائی کے ساتھ سرفہرست ہیں۔ ہندوستانی امریکیوں میں تیسرے، چوتھے اور پانچویں نمبر پر مائیکرون ٹیکنالوجی کے سنجے ملہوترا (63ویں، 25.28 ملین ڈالر)، انسس کے اجے گوپال (66ویں، 24.63 ملین ڈالر) اور ورٹیکس فارماسیوٹیکلز کی ریشما کیول رامانی (118ویں، 20.59 ملین ڈالر) تھے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.