National

پلے اسٹور پر ہندوستانی ایپس عارضی طور پر بحال

47views

سپریم کورٹ میں زیر التواء اپیلوں کو بحال کرنے پر رضامندی کے بعد سوشل میڈیا کمپنی گوگل نے ان ہندوستانی کمپنیوں کو عارضی راحت دی ہے جن کے ایپس کو پلے اسٹور سے ہٹا دئے گئے تھے۔ گوگل کے ترجمان نے ایک بیان میں کہا، “تعاون کے جذبے کے تحت، ہم سپریم کورٹ میں زیر التواء اپیلوں کے ساتھ عارضی طور پر ڈیولپرز کی ایپس کو بحال کر رہے ہیں ۔”

مواصلات اور انفارمیشن ٹکنالوجی کے مرکزی وزیر اشونی ویشنو نے ٹویٹ کیا، “ہٹائے گئے ایپس کو بحال کیا جائے گا۔ گوگل اور ایپ ڈیولپرز دوسروں کے ساتھ مل کر کام کریں گے۔‘‘اس ہفتے کے شروع میں انٹرنیٹ اور موبائل کمپنیوں کی تنظیم نے بھی گوگل سے کہا تھا کہ وہ پلے اسٹور سے ہندوستانی کمپنیوں کی ایپس کو ‘ڈی لسٹ’ نہ کرے۔

گوگل نے کہا، “گوگل اپنے کاروباری ماڈل کو نافذ کرنے اور نافذ کرنے کا اپنا حق برقرار رکھتا ہے، جیسا کہ مختلف عدالتوں میں قائم کیا گیا ہے۔” ہم عبوری طور پر اپنے مکمل قابل اطلاق سروس چارجز ادا کریں گے اور ان کمپنیوں کے لیے ادائیگی کی آخری تاریخ میں توسیع کر رہے ہیں۔

گوگل کے بیان میں کہا گیا ہے کہ گوگل تمام فریقین کی ضروریات کا احترام کرنے والے حل تلاش کرنے کے لیے ایک مشترکہ کوشش کا منتظر ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.