National

 دہلی-این سی آر میں آلودگی کا قہر! پرائمری اسکول 10 نومبر تک بند، چھٹی سے 12ویں جماعت کے لیے بھی خاص ہدایات

73views

نئی دہلی: دہلی میں مسلسل خراب فضائی آلودگی کے پیش نظر پرائمری اسکولوں کو 10 نومبر تک بند رکھنے کا حکم دیا گیا ہے۔ دہلی کے وزیر تعلیم آتیشی مارلینا سنگھ نے ٹوئٹر پر کہا کہ چونکہ آلودگی کی سطح بدستور بلند ہے۔ اس لیے دہلی میں پرائمری اسکول 10 نومبر تک بند رہیں گے۔ اسکولوں کو کلاس 6 سے 12 تک آن لائن کلاسز میں شفٹ ہونے کا اختیار دیا جا رہا ہے۔ مرکزی آلودگی کنٹرول بورڈ (CPCB) کے مطابق، دہلی میں ایئر کوالٹی انڈیکس (AQI) بدستور ‘شدید’ زمرے میں ہے۔ دہلی کا ایئر کوالٹی انڈیکس (AQI) 468 ریکارڈ کیا گیا۔

ایئر کوالٹی انڈیکس (AQI) تقریباً تمام مراکز پر سنجیدہ زمرے میں رہتا ہے۔ اس کی وجہ سے دہلی میں تعمیراتی کام اگلے احکامات تک روک دیا گیا ہے۔ لوگوں کو مشورہ دیا گیا ہے کہ وہ بلا ضرورت گھروں سے نہ نکلیں۔ باہر کام کرنے والوں کو ماسک استعمال کرنے کا مشورہ دیا گیا ہے۔ دہلی میں آلودگی کو کم کرنے کے لیے این ڈی ایم سی سوک سینٹر کے آس پاس سمیت کئی جگہوں پر پانی کا چھڑکاؤ کیا جا رہا ہے۔ مرکزی آلودگی کنٹرول بورڈ (CPBC) کے مطابق، نوئیڈا کے سیکٹر 1 میں ایئر کوالٹی انڈیکس (AQI) 410 شدید زمرے میں درج کیا گیا۔

بھی متاثر ہو رہا ہے۔ بٹھنڈہ کا ایئر کوالٹی انڈیکس (AQI) 385، لدھیانہ کا 301، کھنہ کا 265، جالندھر کا 291، امرتسر کا 264، پٹیالہ کا 251 اور منڈی گووند گڑھ کا ایئر کوالٹی انڈیکس (AQI) 277 تھا۔ مرکزی آلودگی کنٹرول بورڈ (CPCB) کے مطابق، امبالا، ہریانہ میں ایئر کوالٹی انڈیکس (AQI) 236 ‘خراب’ زمرے میں برقرار ہے۔

دہلی کے وزیر ماحولیات گوپال رائے نے کہا کہ ‘مرکزی حکومت کے اعداد و شمار بتاتے ہیں کہ پنجاب میں پچھلے سال کے مقابلے میں کم پرالی جلائی گئی ہے۔ پنجاب کے پرالی کے دھوئیں کا اتنا اثر دہلی پر نہیں ہوتا جتنا ہریانہ اور اتر پردیش پر ہوتا ہے کیونکہ ہوا میں کوئی حرکت نہیں ہوتی۔ جب ہوا چلے گی تب ہی پنجاب سے دھواں دہلی پہنچے گا۔ دہلی میں اس وقت ہر طرف دھواں ہے۔ ہریانہ اور اتر پردیش سے پرالی کا دھواں دہلی پہنچ رہا ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.