National

اب تینوں فوجوں میں تمام رینک کی خواتین کو مساوی چھٹی ملے گی

110views

وزیر دفاع نے خواتین فوجیوں، ملاحوں اور فضائی جنگجوؤں کے لیے چھٹی کی منظوری دی
خواتین کو پیشہ ورانہ اور خاندانی زندگی کے درمیان بہتر توازن پیدا کرنے میں مدد ملے گی

نئی دہلی، 05 نومبر :۔ اب تینوں فوجوں میں تمام رینک کی خواتین کو زچگی اور بچے کی دیکھ بھال کے لیے مساوی چھٹی ملے گی۔ چھٹی کے قوانین کو وسعت دینے اور انہیں یکساں طور پر نافذ کرنے سے مسلح افواج میں شامل تمام خواتین کو اپنی پیشہ ورانہ اور خاندانی زندگیوں میں بہتر توازن قائم کرنے میں مدد ملے گی۔

وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ نے مسلح افواج میں خواتین سپاہیوں، بحری اور فضائی جنگجوؤں کے لیے زچگی، بچے کی دیکھ بھال اور بچہ گود لینے کی چھٹیوں کے اصولوں کو ان کے افسر ہم منصبوں کے برابر کرنے کی تجویز کو منظوری دے دی ہے۔ اس اصول کے جاری ہونے سے فوج میں تمام خواتین کو مساوی چھٹی ملے گی، چاہے وہ افسر ہوں یا کسی اور عہدے پر کام کر رہی ہوں۔ وزارت دفاع کا یہ فیصلہ مسلح افواج میں تمام خواتین کی شمولیت کے وڑن کے عین مطابق ہے۔ چھٹی کے قوانین میں توسیع سے مسلح افواج سے تعلق رکھنے والی خواتین کو خاندانی اور سماجی مسائل سے نمٹنے میں بہت مدد ملے گی۔ اس سے فوج میں خواتین کے کام کے حالات بہتر ہوں گے اور انہیں پیشہ ورانہ اور خاندانی زندگی کے شعبوں میں بہتر توازن میں مدد ملے گی۔

وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ کا ہمیشہ یہ ماننا رہا ہے کہ خواتین کو ہر میدان میں اپنے مرد ہم منصبوں کے برابر ہونا چاہیے۔ یہی وجہ ہے کہ تینوں سروسز نے خواتین کو فوجی، بحری اور فضائی جنگجو کے طور پر شامل کرکے ایک مثالی تبدیلی کا آغاز کیا ہے۔ خواتین اگنیویروں کی بھرتی سے مسلح افواج کو خواتین سپاہیوں، ملاحوں اور فضائی جنگجوؤں کی بہادری، لگن اور حب الوطنی سے تقویت ملے گی تاکہ ملک کی زمینی، سمندری اور فضائی سرحدوں کی حفاظت کی جا سکے۔ دنیا کے بلند ترین میدان جنگ سیاچن میں آپریشنل طور پر تعینات ہونے سے لے کر جنگی جہازوں پر تعینات ہونے اور آسمانوں پر غلبہ حاصل کرنے تک، ہندوستانی خواتین اب مسلح افواج میں تقریباً ہر میدان میں رکاوٹیں توڑ رہی ہیں۔ 2019 میں ہندوستانی فوج میں ملٹری پولیس کور میں بطور سپاہی خواتین کی بھرتی کے ذریعے بھی ایک اہم کامیابی حاصل کی گئی ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.