National

 پہلی بار اکتوبر میں بچھی سفید چادر، 13000 فٹ کی بلندی پر دکھا خوبصورت نظارہ

58views

اتراکھنڈ میں برف باری (Uttarakhand Snowfall) کے بعد درجہ حرارت میں زبردست گراوٹ آئی ہے۔ دہرادون میں سردی کا دو سال پرانا ریکارڈ ٹوٹ گیا ہے۔ رودرپریاگ اور چمولی سمیت پہاڑی علاقوں میں برف باری کے بعد پارہ گر گیا ہے۔ بابا کیدار دھام میں برف باری کے بعد سردی بڑھ گئی ہے۔ ٹھنڈی ہواؤں کے باعث لوگ الاؤ کا سہارا لے رہے ہیں۔ اس کے علاوہ نندا دیوی، ہیم کنڈ صاحب، بدری ناتھ دھام اور دنیا کے مشہور اولی کی چوٹیوں پر بھی برف باری دیکھی گئی ہے۔

اتراکھنڈ کے چمولی ضلع میں واقع وادی آف فلاورز میں موسم سرما کی پہلی برف باری کے بعد وادی میں آنے والے سیاحوں کے لیے بڑی خوشخبری آئی ہے۔ اس بار پہلی بار اکتوبر کے مہینے میں ہی پھولوں کی وادی میں دو سے تین انچ سفید برف جمع ہوئی ہے۔ تقریباً 13000 فٹ کی بلندی پر واقع وادی آف فلاورز کو دیکھنے کے لیے ہر سال ہزاروں سیاح یہاں پہنچتے ہیں۔

سیاح یہاں 300 سے زیادہ رنگ برنگے پھولوں کی منفرد رنگتیں پکڑتے ہیں اور انہیں اپنے ساتھ واپس لے جاتے ہیں۔ یہاں نہ صرف مقامی بلکہ غیر ملکی پھول بھی مختلف موسموں میں دستیاب ہوتے ہیں۔ پھولوں کی وادی کا دورہ کرنے کا بہترین وقت جولائی اور اگست کے مہینوں کو سمجھا جاتا ہے جب مون سون کی بارشوں کے بعد تمام انواع کے پھول ایک ساتھ کھیلتے نظر آتے ہیں۔

ستمبر کے مہینے میں پھولوں کی وادی میں آہستہ آہستہ سردی پڑنے لگتی ہے اور پھر 31 اکتوبر کو دنیا کی مشہور وادی آف فلاورز کو سیاحوں کے لیے بند کر دیا جاتا ہے۔ اس بار پھولوں کی وادی کو بند ہونے میں تقریباً 13 دن باقی ہیں۔ ایسے میں پھولوں کی وادی میں برف باری کے بعد سیاح بھی یہاں برف کے نظارے سے لطف اندوز ہو سکتے ہیں۔

پھولوں کی وادی میں آنے والے سیاح پہلے رشی کیش سے گووند گھاٹ پہنچتے ہیں۔ پھر اس کے بعد گووند گھاٹ سے گھنگریا پہنچتا ہے۔ گھنگریا میں رات کے آرام کے بعد سیاح تقریباً 6 سے 7 کلو میٹر طویل ٹریک عبور کرنے کے بعد دوسرے دن پھولوں کی وادی میں پہنچ جاتے ہیں۔ یہ وادی 87.50 کلومیٹر کے رقبے پر پھیلی ہوئی ہے۔ یہاں موسم بدلتے ہی برف باری شروع ہو جاتی ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.