Jharkhand

قومی شاہراہ NH-33 پر تین سڑک حادثات میں پانچ گاڑیاں آپس میں ٹکرا گئیں، پانچ زخمی

70views

جمشید پور: ٹاٹا-رانچی NH 33 پر چوکا تھانہ علاقے میں واقع دیرلونگ کے سامنے ایک ہی جگہ پر سڑک حادثے میں تین گاڑیاں آپس میں ٹکرا گئیں۔ اس حادثے میں پانچ افراد زخمی ہو گئے۔ یہ سڑک حادثات جمعرات کی رات سے جمعہ کی صبح تک مختلف اوقات میں پیش آئے۔ پہلا سڑک حادثہ جمعرات کی رات دیرلونگ گاؤں میں یش پٹرول پمپ کے قریب پیش آیا۔ اس حادثہ میں سڑک پر کھڑے ٹرک کو پیچھے سے تیز رفتار ٹریلر نے ٹکر مار دی۔ جس سے ٹریلر ڈرائیور زخمی ہو گیا۔ واقعہ کی اطلاع ملتے ہی چوکا تھانے کی پولیس موقع پر پہنچ گئی اور ڈرائیور کو علاج کے لیے جمشید پور بھیج دیا۔ دوسرا حادثہ یش پیٹرول پمپ کے قریب پیش آیا جہاں سڑک پر کھڑے ٹریلر کو رات کے اندھیرے میں ٹرک نے زوردار ٹکر مار دی۔ واقعہ کے بعد دونوں حادثہ کا شکار گاڑیاں رات بھر ڈیرلونگ میں سڑک پر کھڑی رہیں۔

تیسرا سڑک حادثہ جمعہ کی صبح اسی مقام پر پیش آیا۔ یہاں رنگاماٹی سے چوکا کی طرف جا رہے آٹو کو پیچھے سے ٹرک نے ٹکر مار دی۔ جس کے بعد آٹو سڑک کنارے الٹ گیا۔ اس حادثہ میں آٹو ڈرائیور اور ایک مسافر شدید زخمی ہوگئے۔ جبکہ دو دیگر سواروں کو معمولی چوٹیں آئیں۔ حادثہ کی اطلاع ملتے ہی چوکا تھانہ کی پولیس موقع پر پہنچی اور زخمیوں کو علاج کے لیے چندیل سب ڈویژنل اسپتال بھیج دیا۔ زخمیوں میں وبھاشن گورائی (آٹو ڈرائیور)، سورج داس اور کش گورائی شامل ہیں، جو اچا گڑھ تھانہ علاقہ کے ٹوٹا کے رہنے والے ہیں۔ اس کے علاوہ ارمل اسکول کے استاد امرجیت مہتو بھی زخمی ہوئے ہیں۔ امرجیت مہتو ٹرین پکڑنے چندیل اسٹیشن جا رہے تھے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.