JharkhandRanchi

رانچی کے صدر اسپتال کی پرانی عمارت ہیریٹیج بن جائے گی

162views

رانچی: 1930 میں بنائے گئے رانچی کے صدر اسپتال کو ایک تاریخی عمارت کے طور پر محفوظ کیا جا رہا ہے۔ آزادی سے قبل 1930 میں انگریزوں نے صدر ہسپتال کی پرانی عمارت بنوائی تھی۔ 93 سال پرانی عمارت اب بھی بہت مضبوط ہے، اس کی دیواریں 40 انچ موٹی ہیں۔ محکمہ بلڈنگ کنسٹرکشن کی جانب سے 3 کروڑ روپے خرچ کرکے پرانی عمارت کی تزئین و آرائش کی جارہی ہے۔ صدر اسپتال کی پرانی عمارت کے تحفظ اور ترقیاتی کام کے لیے 1.85 کروڑ روپے مختص کیے گئے ہیں۔ اس سے پہلے بھی ایک کروڑ روپے کی رقم مختص کی گئی تھی۔ اس عمارت کی ترقی اور تحفظ کے لیے کل 3.13 کروڑ روپے کی منظوری دی گئی ہے۔

انگریزوں نے اسے 1930 میں تعمیر کیا تھا

قابل ذکر ہے کہ اس عمارت کو انگریزوں نے 1930 میں تعمیر کیا تھا۔ اس عمارت میں ایک پورٹیکو بھی بنایا جائے گا۔ اس وقت اس عمارت کے خستہ حال حصوں کی مرمت کی جارہی ہے۔ پرانی عمارت کے تحفظ کے ساتھ ساتھ اسے محکمہ صحت کے تحت دیگر کاموں کے لیے بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.