International

غزہ میں انسانی امداد کی فراہمی کے لیے برطانیہ کی فوج کی تعیناتی پر غور

110views

برطانیہ انسانی امداد فراہم کرنے کے لیے غزہ کی پٹی میں اپنی فوج بھیج سکتا ہے۔ اسکائی نیوز نے سرکاری ذرائع کے حوالے سے یہ اطلاع دی۔ تاہم رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ حکومت نے ابھی تک اس معاملے پر کوئی حتمی فیصلہ نہیں کیا ہے۔ برطانیہ کی بحریہ نے ہفتے کے روز کہا کہ اس نے ‘غزہ میں سمندرسے براہ راست انسانی امداد پہنچانے کی اجازت دینے کے لئے ایک عارضی بندرگاہ’ کی تعمیر میں مدد کے لئے ایک آر ایف اے کارڈیگن خلیجی جہاز روانہ کیا ہے۔

دوسری جانب امریکہ میں اسرائیل کی مخالفت اور فلسطین کی حمایت میں احتجاج ومظاہروں میں شدت آتی جا رہی ہے۔ خبروں کے مطابق لاس اینجلس کے ایریزونا اسٹیٹ یونیورسٹی کے ٹیمپ کیمپس میں فلسطین کے حق میں احتجاج میں حصہ لینے والے کل 69 مظاہرین کو ہفتہ کے روز ’یونیورسٹی کی پالیسی کی خلاف ورزی‘ کے لئے گرفتار کیا گیا ہے۔ تمام گرفتاریاں فینکس میٹروپولیٹن علاقے میں پبلک ریسرچ یونیورسٹی کے مرکزی کیمپس میں کی گئیں ہیں۔

یونیورسٹی کی طرف سے ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ مظاہرین کو ’یونیورسٹی کی پالیسی کی خلاف ورزی کرتے ہوئے، غیر مجاز کیمپنگ کے بعد تجاوز کے الزام میں‘ ہفتہ کے روز علی الصبح گرفتار کریا گیا ہے‘ ۔ غزہ میں طویل تنازعہ ایک انسانی تباہی میں تبدیل ہونے کے باعث اسرائیلی فوجی کارروائی کے خلاف مظاہرے امریکہ بھر کے بڑے یونیورسٹی کیمپس تک پھیل رہے ہیں اور سینکڑوں افراد گرفتار ہوئے ہیں۔

واضح رہے کہ فلسطینی تحریک حماس نے گزشتہ سال 7 اکتوبر کو اسرائیل کے خلاف بڑے پیمانے پر راکٹ حملہ کیا تھا جس کے بعد اسرائیل نے غزہ پر حملہ کردیا جو ہنوز جاری ہے۔ اسرائیل نے یہ حملہ حماس کے جنگجوؤں کو ختم کرنے و یرغمالیوں کو بچانے کے لیے شروع کیے تھے۔ مقامی حکام کے مطابق غزہ کی پٹی میں اسرائیلی حملوں میں اب تک 34 ہزار 300 سے زائد افراد ہلاک ہو چکے ہیں۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.