National

’کانگریس کے پاس بے روزگاری، مہنگائی اور معاشی بحران کا مستقل حل موجود‘، کیرالہ میں پرینکا گاندھی نے کیا روڈ شو

61views

کانگریس جنرل سکریٹری پرینکا گاندھی نے ہفتہ کے روز کیرالہ میں کانگریس امیدواروں کے لیے انتخابی تشہیر کا عمل انجام دیا۔ انھوں نے اس دوران روڈ شو بھی کیا اور جلسۂ عام سے بھی خطاب کیا۔ مختلف مقامات پر کی گئی اپنی تقریروں کے دوران پرینکا گاندھی نے نہ صرف مرکز کی مودی حکومت کو تنقید کا نشانہ بنایا بلکہ کیرالہ کیر یاستی حکومت پر بھی حملہ کیا۔

پتھنم تھٹا میں ایک عظیم الشان جلسہ سے خطاب کرتے ہوئے پرینکا گاندھی نے کہا کہ ’’بے روزگاری، مہنگائی اور معاشی بحران کا مستقل حل کانگریس کے پاس ہے۔ کانگریس کے انتخابی منشور میں کیے گئے اعلانات کے بعد پورے ملک کی عوام کانگریس کی طرف امید بھری نظروں سے دیکھ رہی ہے۔ اس لوک سبھا انتخاب میں عوام جیتے گی، کانگریس جیتے گی اور انڈیا جیتے گا۔‘‘ کیرالہ کے وزیر اعلیٰ پینارائی وجین کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے پرینکا نے کہا کہ ’’وہ صرف میرے بھائی (راہل گاندھی) اور کانگریس پارٹی پر حملہ کرتے ہیں۔ وہ کبھی بھی بی جے پی پر حملہ نہیں کرتے۔ وزیر اعلیٰ کا نام کئی گھوٹالوں میں آیا، لیکن بی جے پی حکومت نے کبھی ان کے خلاف معاملہ درج نہیں کیا۔‘‘

پرینکا گاندھی نے ترووننت پورم میں پارٹی امیدوار ششی تھرور کی حمایت میں روڈ شو کیا جس میں لوگوں کی زبردست بھیڑ دیکھنے کو ملی۔ عوام کی اس بھیڑ کے درمیان کانگریس جنرل سکریٹری نے کہا کہ مرکز میں انڈیا اتحاد کی حکومت بننے پر ہر غریب کنبہ کی ایک خاتون کو سالانہ ایک لاکھ روپے، 30 لاکھ سرکاری ملازمتیں، تعلیم یافتہ نوجوانوں کو ایک لاکھ ہر سال اپرینٹس شپ دیا جائے گا۔ اتنا ہی نہیں، ایجوکیشن لون معاف کیا جائے گا، بے زمینوں کو زمین دی جائے گی اور کسانوں کو ایم ایس پی کی قانونی گارنٹی دی جائے گی۔

پرینکا گاندھی نے ایک مقام پر عوام سے خطاب رکتے ہوئے کہا کہ ’’یہ محض انتخاب نہیں ہے، یہ ہمارے عظیم ملک کی روح کی حفاظت کے لیے جنگ ہے۔ بی جے پی کے ذریعہ عوام کو جس نئے ہندوستان کے بارے میں بتایا جا رہا ہے، وہ ایسا ہندوستان ہے جہاں طاقت سچائی پر حاوی رہتی ہے، جمہوریت عمل کو درکنار کر قانون بنائے جاتے ہیں اور انھیں لوگوں پر ان کی خواہش کے بغیر نافذ کیا جاتا ہے۔‘‘

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.