International

صومالیہ میں ہیضے کی وبا سے 54 اموات، ڈبلیو ایچ او کی تازہ رپورٹ

64views

موغادیشو: صومالیہ میں ہیضے کی وبا کی وجہ سے جنوری سے اب تک تقریباً 54 افراد ہلاک ہو چکے ہیں۔ ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن (ڈبلیو ایچ او) نے جمعرات کو یہ اطلاع دی۔ ڈبلیو ایچ او نے کہا کہ ہیضے کے کل 4388 معاملے سامنے آئے ہیں۔ اس طرح کے معاملات سبھی چھ ریاستوں اور 30 ​​اضلاع سے رپورٹ ہوئے ہیں۔

ڈبلیو ایچ او نے صومالی دارالحکومت موغادیشو میں جاری اپنی تازہ ترین وبائی امراض کی تازہ کاری میں کہا کہ ’’زیادہ خطرہ والے اضلاع دریا کے طاس میں واقع ہیں۔‘‘

صومالی وزارت صحت نے گزشتہ ہفتے ملک میں جاری ہیضے کے قہر کے لئے لوگوں کی بڑھتی آبادی کو ذمہ دار ٹھہرایا تھا۔ لوگوں کو صاف پانی اور صفائی کا مناسب انتظام میسر نہیں ہے اس لیے اس بیماری کے پھیلنے میں اضافہ ہو رہا ہے۔

اقوام متحدہ کے مطابق صومالیہ میں جاری ہیضے کی وباء کے علاوہ یہ ملک ایل نینو سیلاب کی زد میں بھی آیا جس سے 20 لاکھ سے زائد افراد متاثر ہوئے، 12 لاکھ اپنے گھروں سے بے گھر ہوئے اور 118 افراد ہلاک ہوئے۔

ڈبلیو ایچ او کے مطابق، 2023 میں صومالیہ میں ہیضے کے 18304 سے زیادہ معاملے اور 46 اموات ہوئیں، جن میں پانچ سال سے کم عمر کے 10000 سے زیادہ بچے بھی شامل تھے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.