National

یدی یورپا پوکسو کیس میں سی آئی ڈی کے سامنے پیش ہوئے

70views

کرناٹک کے سابق وزیر اعلیٰ بی ایس یدی یورپا جمعہ کو اپنے خلاف پی او سی ایس او ایکٹ کیس میں فوجداری تحقیقاتی محکمہ (سی آئی ڈی) کے سامنے پیش ہوئے۔متاثرہ کی ماں کی شکایت کی بنیاد پر کرناٹک کے ممتاز بی جے پی لیڈر یدی یورپا پر ایک 17 سالہ لڑکی کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کا الزام لگایا گیا ہے۔

مبینہ طور پر یہ واقعہ 2 فروری کو پیش آیا، جب لڑکی اور اس کی ماں یدیورپا کے گھر گئی تھیں۔ ابتدائی طور پر سداشیو نگر پولیس نے جنسی جرائم سے بچوں کے تحفظ (پوکسو) ایکٹ کے تحت مقدمہ درج کیا اور بعد میں اسے تحقیقات کے لیے سی آئی ڈی کے حوالے کر دیا گیا۔

یدیورپا نے اپنے خلاف الزامات کی تردید کی، تاہم، سی آئی ڈی نے اپنی تحقیقات میں اہم اقدامات کیے ہیں، جن میں یدیورپا کو پوچھ گچھ کے لیے طلب کرنا اور فورنسک جانچ کے لیے ان کی آواز کے نمونے جمع کرنا شامل ہے۔آواز کے نمونے مبینہ طور پر اہم ثبوت ہیں، خاص طور پر جب شکایت کنندہ نے مبینہ واقعہ کے بعد یدیورپا سے ملاقات کا موبائل ریکارڈ شدہ ویڈیو فراہم کیا ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.