International

اسرائیل کے خلاف بیان دینے پر امریکی ایوان نے نمائندہ راشدہ طلیب کی سرزنش اور مذمت کی

173views

واشنگٹن: امریکی ایوان نے منگل کے روز کانگریس میں واحد فلسطینی امریکی، مشی گن کی ڈیموکریٹک نمائندہ راشدہ طلیب کی مذمت کے لیے ووٹ دیا۔ راشدہ طلیب کے اسرائیل اور حماس جنگ کے بارے میں دیے اُن کے بیان کی سرزنش کی گئی۔ ڈیموکریٹس کے ساتھ ریپبلکنز نے 188-234 کی تعداد کے ساتھ طلیب کی مذمت میں ووٹ دیے۔ یہ سزا ایوان سے اخراج سے ایک قدم کم ہے۔ تین بار کانگریس کی خاتون رکن مشرق وسطیٰ میں دہائیوں سے جاری تنازع پر اپنے خیالات کی وجہ سے طویل عرصے سے تنقید کا نشانہ بنی ہوئی ہیں۔ منگل کی سہ پہر کو مذمتی قرارداد پر بحث شدید تھی۔ جارجیا کے ریپبلکن ریپبلکن رچ میک کارمک نے کہا کہ طلیب نے “ہمارے سب سے بڑے اتحادی اسرائیل اور سات اکتوبر کو ہونے والے حملے کے بارے میں ناقابل یقین جھوٹ بولا ہے۔” اس کے ساتھ کھڑے دیگر ڈیموکریٹس کے ساتھ، طلیب نے اپنے موقف کا دفاع کرتے ہوئے کہا کہ وہ “خاموش نہیں ہوں گی اور میں آپ کو اپنے الفاظ کو مسخ کرنے نہیں دوں گی۔” انہوں نے مزید کہا کہ یہودی ریاست پر ان کی تنقید کا رخ ہمیشہ اس کی حکومت اور وزیراعظم نتن یاہو کی قیادت کی طرف رہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ لوگوں اور حکومت کو الگ کرنا ضروری ہے۔ “یہ خیال کہ اسرائیل کی حکومت پر تنقید کرنا سام دشمنی ہے، ایک بہت ہی خطرناک مثال قائم کرتا ہے۔ اس کا استعمال ہمارے ملک بھر میں انسانی حقوق کے لیے آواز اٹھانے والی متنوع آوازوں کو خاموش کرنے کے لیے کیا جاتا ہے۔

طلیب کا خاندان مغربی کنارے میں ہے۔ انھیں شدید سرزنش کا سامنا تب کرنا پڑا جب وہ سات کتوبر کے اسرائیل پر حماس کے حملے کی فوری مذمت کرنے میں ناکام رہیں۔ تمام ڈیموکریٹس ابتدائی طور پر طلیب کے ساتھ کھڑے ہوئے اور گزشتہ ہفتے اس کے خلاف پہلی سنسر قرارداد کو شکست دینے میں مدد کی۔ لیکن اس کے بعد سے، ان کے بہت سے ساتھی، جن میں ممتاز یہودی اراکین بھی شامل ہیں، جنگ کے بارے میں ان کے بیانات سے اختلاف کرنے لگے، خاص طور پر اس نعرے کی وجہ سے جو انہوں نے کثرت سے استعمال کیا ہے جسے وسیع پیمانے پر اسرائیل کے خاتمے کا مطالبہ کرتے ہوئے دیکھا جاتا ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.