National

دہلی میں 18 نومبر تک اسکولوں کی چھٹی، آلودگی کے سبب حکومت کا فیصلہ

172views

نئی دہلی: قومی راجدھانی دہلی میں فضائی آلودگی کی صورتحال سنگین ہوتی جارہی ہے۔ ایسے میں دہلی حکومت نے ریاست کے تمام اسکولوں کو 9 نومبر سے 18 نومبر تک بند رکھنے کا اعلان کیا ہے۔ کیجریوال حکومت نے 9 نومبر سے 18 نومبر تک اسکولوں میں موسم سرما کی تعطیلات کا اعلان کرنے کی ہدایات جاری کی ہیں۔ دہلی کے اسکولوں میں دسمبر-جنوری میں پہلے سے طے شدہ موسم سرما کی تعطیلات کا اعلان کرنے کا حکم دیا گیا ہے۔

آلودگی کی وجہ سے دہلی کے تمام اسکولوں کو باضابطہ حکم جاری کر دیا گیا ہے۔ دہلی میں آلودگی کی وجہ سے دسویں اور بارہویں کے علاوہ تمام اسکولوں کی تمام کلاسیں آن لائن چل رہی ہیں۔ ایسے میں جن اسکولوں کو آلودگی کی وجہ سے بند کرنا پڑا ہے، ان سے بچوں کی تعلیم کو نقصان نہ پہنچے، اس لیے ان چھٹیوں کو موسم سرما کی تعطیلات کے ساتھ ایڈجسٹ کیا جا رہا ہے۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ کچھ دن پہلے سی ایم اروند کیجریوال کی قیادت میں دہلی سیکریٹریٹ میں ایک اعلیٰ سطحی میٹنگ ہوئی تھی، جس میں 11 نومبر تک تمام اسکولوں کو 10 نومبر تک بند رکھنے کی ہدایات دی گئی تھیں۔

پچھلے کچھ دنوں میں دہلی کا ماحول اتنا خراب ہو گیا ہے کہ لوگوں کے لیے سانس لینا مشکل ہو گیا ہے۔ آنکھوں میں جلن اور سینے میں جکڑن کا مسئلہ شروع ہو گیا ہے۔ مرکزی آلودگی کنٹرول بورڈ (سی پی سی بی) کے مطابق بدھ کی صبح آر کے پورم میں 433، پنجابی باغ میں 460 اور آئی ٹی او میں 413 ریکارڈ کیے گئے۔ آج آلودگی کی صورتحال کل سے بھی بدتر ہے۔ آلودگی کی وجہ سے خود ممبئی کے حالات خراب ہیں۔ ایئر کوالٹی انڈیکس (AQI) بی کے سی 200، چیمبور 150، اندھیری 112، ولے پارلے 175، ملاڈ 170، بوریوالی 103، ملنڈ 126، ورلی 140، کولابا 157 میں ریکارڈ کیا گیا ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.