National

سپریم کورٹ نے پنجاب، دہلی، اتر پردیش اور راجستھان میں پرالی جلانے پر پابندی لگا دی

107views

عدالت نے کہا کہ ہم نہیں جانتے کہ آپ یہ کیسے کریں گے لیکن اسے فوراً روک دیں؛ پرالی جلانے کے واقعہ کے لئے مقامی پولیس کا ایس ایچ او ذمہ دار ہوگا

نئی دہلی، 07 نومبر :۔ سپریم کورٹ نے پنجاب، دہلی، اتر پردیش اور راجستھان کی حکومتوں کو ہدایت کی ہے کہ وہ فوری طور پر پرالی جلانا بند کریں۔ پرالی جلانے کے واقعات کے خلاف سخت کارروائی کرتے ہوئے عدالت نے کہا ہے کہ ریاستی حکومتوں کو چاہیے کہ وہ پرالی جلانے کے واقعات کو فوری طور پر روکیں۔ ہم نہیں جانتے کہ آپ یہ کیسے کریں گے، لیکن اسے فوری طور پر روک دیں۔ سپریم کورٹ نے کہا کہ آلودگی کا فوری حل ہونا چاہیے، ہم اس معاملے میں زیرو ٹالرنس پرعامل ہیں۔ عدالت نے کہا کہ پرالی جلانے کے واقعے کا ذمہ دار مقامی ایس ایچ او ہوگا۔ سپریم کورٹ نے کہا کہ آلودگی پر سیاسی لڑائی نہیں ہونی چاہیے۔ عدالت نے کہا کہ پرالی جلانا آلودگی کی سب سے بڑی وجہ ہے، دوسری وجہ گاڑیوں سے ہونے والی آلودگی ہے۔ سپریم کورٹ نے دہلی حکومت سے پوچھا کہ اس نے گاڑیوں کی آلودگی کو کم کرنے کے لیے کیا اقدامات کیے؟ دہلی-این سی آر میں فضائی آلودگی پر سماعت کرتے ہوئے، عدالت نے دہلی میں اسموگ ٹاورز کے بند ہونے پر سخت برہمی کا اظہار کیا اور دہلی حکومت سے پوچھا کہ اسموگ ٹاور کب کام کریں گے۔ عدالت نے کہا کہ اسموگ ٹاور کو فوری شروع کیا جائے، ہمیں نہیں معلوم حکومت اسموگ ٹاور کیسے شروع کرے گی۔ عدالت نے مرکزی حکومت سے یہ بھی کہا کہ اسے کچھ اقدامات کرنے چاہئیں تاکہ کسان دوسری فصلوں کی کاشت کی طرف رجوع کریں۔

سماعت کے دوران پنجاب حکومت نے عدالت کو بتایا کہ پرندے کے مسئلے کا حل کم از کم امدادی قیمت بھی ہو سکتی ہے۔ اگر دوسری فصلوں کے لیے بھی کم از کم امدادی قیمت کا بندوبست کیا جائے تو کسان دوسری فصلوں کی طرف منتقل ہو جائیں گے۔ پنجاب حکومت نے کہا کہ ہم اس کے لیے چھوٹے اور درمیانے درجے کے کسانوں کو گرفتار نہیں کر سکتے۔ ہم سٹبل مینجمنٹ مشینوں پر 50 فیصد رعایت دے رہے ہیں۔ اس کے بعد عدالت نے کہا کہ آپ جو بھی کریں، پرالی جلانے کے واقعات کو ہر صورت روکیں۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.