National

آیوش کی وزارت نے خصوصی مہم 3.0  کے تحت کام کی جگہ کی تخفیف اوردرستگی کا ہدف حاصل کیا

34views

خصوصی مہم 3.0 کے تحت ، آیوش کی وزارت نے کام کی جگہ میں تخفیف کرنے اور انہیں بہتر بنانے میں ایک اور سنگ میل حاصل کیا۔

وزارت خصوصی مہم 3.0 کے دوران ایک اور سنگ میل کو حاصل کرنے کی مسلسل کوشش کر رہی ہے۔

اپنی تیاریوں کے ایک حصے کے طور پر، آیوش کی وزارت نے 2 اکتوبر 2023 کو شروع ہونے والی ملک گیر خصوصی مہم 3.0 کے لیے درج ذیل زیر  التواء معاملوں کی نشاندہی کی:

ارکان پارلیمنٹ کے 30حوالہ جات ، پارلیمانی یقین دہانی کے 17، ریاستی حکومت کے 3، عوامی شکایات کے 75، پی ایم او کے 3حوالہ جات، عوامی شکایات کی 24 اپیلوں ،305 فائلوں کا انتظام، اور صفائی مہم کے  20 معاملوں کی نشاندہی کی۔ نتیجتاً، فائلوں کو نمٹانے سے متعلق مہم کے دوران تیسرے ہفتے میں زبردست پیش رفت دیکھی گئی ہے۔

جائزہ لینے کے لیے 305 فائلوں میں، 161 فائلوں کا جائزہ لیا گیا ہے اور 161 نظرثانی شدہ فائلوں میں سے تمام 161 فائلوں کو نمٹایا گیا ہے۔

خصوصی مہم 3.0 کا باضابطہ طور پر 15 ستمبر 2023 کو آغاز ہوا، جس میں پورے ملک میں صفائی کے اہداف کی نشاندہی کرنے کی کوشش کی گئی۔ اس کے بعد مہم کے نفاذ کا  مرحلہ 2 اکتوبر کو شروع ہوا۔

مہم کے دوران خلائی انتظام کے حصول اور دفاتر میں کام کی جگہ کے تجربے کو بڑھانے پر توجہ دی جائے گی۔ مہم 3.0 صفائی کے اعلیٰ ترین معیارات کو برقرار رکھنے اور خدشات کو دور کرنے کا تازہ ترین قدم ہے۔

مہم کے دوران وزارت کے دفاتر کے اندر جگہوں کو بے ترتیبی سے پاک کرنے اور خوبصورت بنانے پر خصوصی زور دیا جا رہا ہے۔ ان کوششوں کا مقصد ملازمین کے کام کے ماحول اور پیداواری صلاحیت کو بڑھانا ہے۔

سوچھتا ہی سیوا پکھواڑا کے ایک حصے کے طور پر، وزارت آیوش کا صفائی کا عہد وزارت کے اندر تمام عہدیداروں سے، صاف اور کوڑا کرکٹ سے پاک ہندوستان کی اہمیت پر زور دیتا ہے۔

آیوش کی وزارت کے سکریٹری ویدیا راجیش کوٹیچا نے جائزہ لیا اور تمام سینئر افسران کو ہدایت دی ہے کہ وہ مہم کے دوران ہدف کو حاصل کرنے کی پوری کوشش کریں۔ روزانہ کی پیش رفت کی نگرانی ایک سرشار ٹیم کر رہی ہے۔

اداروں، تنظیموں، کونسلوں نے اپنے احاطے، محلے، عوامی مقامات جیسے بس اسٹینڈ، پارک، جڑی بوٹیوں کے باغات، یہاں تک کہ جھیلوں، تالابوں وغیرہ کی صفائی کا کام کیا۔ سینئر عہدیداروں اور آیوش برادری نے مہم کے ایک حصے کے طور پر آیوش بھون اور متعلقہ محلوں کی صفائی کی۔

جیسا کہ سوچھتا مہم میں، آیوش کی وزارت نے بھی مختلف ریاستوں/ مرکز کے زیر انتظام علاقوں، ریسرچ کونسلوں، قومی اداروں، ماتحت اداروں اور دیگر قانونی اداروں سے متعلقہ سرگرمیوں کا مشاہدہ کرنے کی درخواست کی ہے۔

یہاں یہ بات قابل ذکر ہے کہ زیر التواء معاملات کو نمٹانے میں پہلے کی گئی کوششوں کے نتیجے میں قابل ذکر کامیابیاں حاصل ہوئی ہیں اور وزارت مجموعی درجہ بندی میں بہتری لانے کے قابل ہے۔

کام کی جگہ کے تجربے کو بڑھانے، صفائی کو فروغ دینے، اور مقررہ اہداف کے حصول کے لیے غیر متزلزل عزم کے ساتھ  یہ خصوصی مہم 31 اکتوبر تک جاری رہے گی ۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.