National

ممبئی: گھاٹ کوپر ہورڈنگ حادثہ معاملہ کی تحقیقات کے لئے ایس آئی ٹی تشکیل

58views

ممبئی: ملک کی تجارتی راجدھانی کو ہلا کر رکھ دینے والے گھاٹ کوپر ہورڈنگ حادثے کی تحقیقات کے لیے ممبئی کی کرائم برانچ نے ایک خصوصی تفتیشی ٹیم (ایس آئی ٹی) تشکیل دی ہے۔

موصولہ اطلاع کے مطابق ایس آئی ٹی میں کل 6 افسران کی تقرری کی گئی ہے۔ یونٹ 7 کے انچارج انسپکٹر مہیش تاوڑے ڈی سی پی ڈیٹیکشن کرائم برانچ وشال ٹھاکر کی نگرانی میں ٹیم کی قیادت کریں گے۔

ایس آئی ٹی نے مرکزی ملزم بھاویش بھیڑے کے گھر کی تلاشی لی اور ہورڈنگ کے معاہدے سے متعلق کچھ اہم دستاویزات کو ضبط کیا۔ ملزم بھیڑے کے مختلف بینکوں میں کل سات کھاتے ہیں۔ پولیس افسر نے کہا کہ وہ اس بات کی بھی تحقیقات کر رہے ہیں کہ ہورڈنگ کا ٹھیکہ کیسے حاصل کیا گیا اور اس سے کتنی رقم کمائی گئی۔

ایس آئی ٹی نے بھیڑے کی کمپنی میں تعینات کچھ افسران کے بیانات بھی قلمبند کئے۔ خیال رہے کہ گھاٹ کوپر میں ایک بڑا ہورڈنگ گرنے سے 16 افراد ہلاک اور متعدد زخمی ہو گئے تھے۔ ہورڈنگ کے نیچے ایک پٹرول پمپ اور کئی مکانات دب گئے تھے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.