JharkhandRanchi

وزیر اعظم رانچی پہونچے؛ راج بھون تک روڈ شو

180views

وزیر اعلیٰ اور گورنر نے برسامنڈا ہوائی اڈے پر استقبال کیا

جدید بھارت نیوز سروس
رانچی، 14 نومبر:۔ وزیر اعظم نریندر مودی بھگوان برسا منڈا کی جائے پیدائش اولیہاتو (کھونٹی) گاؤں کا دورہ کرنے والے پہلے وزیر اعظم ہوں گے اور انہیں خراج عقیدت پیش کریں گے۔ وزیر اعظم کا جھارکھنڈ کا دورہ 14 اور 15 نومبر کو ہے۔ پی ایم مودی رانچی ایئرپورٹ پہنچیں گے۔ وہاں سے وہ راج بھون آئیں گے اور رات آرام کریں گے۔ 15 نومبر کی صبح وہ لارڈ برسا منڈا میموریل پارک اور رانچی میں فریڈم فائٹرز میوزیم کا دورہ کریں گے۔ اس کے بعد وہ برسا منڈا کے گاؤں پہنچیں گے۔ قبائلی فخر کے دن پر وہ جھارکھنڈ کو 24 ہزار کروڑ روپے کا تحفہ دیں گے۔ وزیر اعظم نریندر مودی بھگوان برسا منڈا کی جائے پیدائش اولیہاتو (کھنٹی) گاؤں کا دورہ کرنے والے پہلے وزیر اعظم ہوں گے اور انہیں خراج عقیدت پیش کریں گے۔

وزیر اعظم مودی رانچی کے برسا منڈا ایئرپورٹ پہونچے۔ وہاں سے وہ راج بھون آئیں گے اور رات میں آرام کریں گے۔ 15 نومبر کی صبح وہ لارڈ برسا منڈا میموریل پارک اور رانچی میں فریڈم فائٹرز میوزیم کا دورہ کریں گے۔ اس کے بعد وہ برسا منڈا کے گاؤں پہنچیں گے۔ قبائلی فخر کے دن پر وہ جھارکھنڈ کو 24 ہزار کروڑ روپے کا تحفہ دیں گے۔ وزیر اعظم نریندر مودی رات 9:30 بجے رانچی پہونچے۔تاہم اس سے قبل شیڈول کے مطابق انہیں رات 9 بجے رانچی ایئرپورٹ پہونچنا تھا۔ جس کی وجہ سے رات 8:30 بجے سے ہی ٹریفک بلاک ہوگئی۔ جس کی وجہ سے مسافر کافی پریشان ہوئے۔ گورنر سی پی رادھا کرشنن، بابولال مرانڈی وزیر اعظم نریندر مودی کے استقبال کے لیے موجود ہیں۔ ہوائی اڈے سے راج بھون تک تقریباً سات کلومیٹر کے اس سڑک سفر میں پی ایم کے استقبال کے لیے خصوصی تیاریاں کی گئی ہیں۔ سیکیورٹی کے سخت انتظامات کیے گئے ہیں۔ لوگ پہلے ہی تمام چوراہوں پر وزیراعظم کے استقبال کے لیے تیار کھڑے ہیں۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.