National

نوئیڈا میں ہولی کے دن بغیر ہیلمیٹ موٹر سائیکل سواروں کے 8 ہزار سے زائد چالان کاٹے گئے

44views

نوئیڈا: نوئیڈا میں ہولی کے دن ٹریفک پولیس ایکشن میں نظر آئی۔ پولیس نے ہولی کے موقع پر ہنگامہ کرنے والوں کے بڑی تعداد چالان جاری کر دیئے۔ ہولی کے موقع پر تقریباً 12 ہزار 284 گاڑیوں کے چالان جاری کیے گئے۔ اس دوران نوئیڈا-گریٹر نوئیڈا کے ہر چوراہے پر ٹریفک پولیس کو مستعد دیکھا گیا۔

پولیس انتظامیہ کی جانب سے جاری کردہ رپورٹ کے مطابق بغیر ہیلمٹ موٹر سائیکل چلانے پر تقریباً 8 ہزار 110 گاڑیوں کے چالان کیے گئے۔ اسی طرح شراب کے نشے میں گاڑی چلانے پر 67 چالان جاری کیے گئے۔ یہ چالان خصوصی طور پر شروع کی گئی مہم کے تحت 44 مقامات پر جاری کیے گئے ہیں۔ یہاں ڈرائیوروں کا بریتھ اینالائزر سے ٹیسٹ کیا گیا۔

اس کے علاوہ آئی ایس ٹی ایم ایس کے ذریعے بھی گاڑیوں کی نگرانی کی گئی۔ اس طرح کل 12284 ای چالان جاری کیے گئے۔ اس کے علاوہ 18 گاڑیاں ضبط کی گئیں۔ ڈی سی پی ٹریفک انیل یادو نے کہا کہ ہولی کے دن زیادہ تر چالان ہیلمٹ کے بغیر بائیک چلانے والوں کو جاری کیا گیا ہے۔ ان کے 8110 چالان جاری کیے گئے ہیں۔

بغیر سیٹ بیلٹ کے 372، موٹر سائیل پر 3 لوگوں کی سواری پر 906، موبائل فون استعمال کرنے پر 82، نو پارکنگ کے لیے 402، مخالف سمت جانے پر 633، صوتی آلودگی کے لیے 79، فضائی آلودگی کے لیے 32، ناقص نمبر پلیٹ کے لیے 337، ریڈ لائٹ کی خلاف ورزی کے لیے 441، بغیر لائسنس ہونے پر 172 اور اوور اسپیڈ پر 306 چالان جاری کیے گئے۔ اس کے علاوہ دیگر مقدمات میں کل 18 گاڑیاں ضبط کی گئیں۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.