JharkhandSports

جھارکھنڈ ویمنز ایشین چیمپئنز ٹرافی: ہندوستان نے کوریا کو 5-0 سے ہرا دیا

75views

رانچی: رانچی میں جاری جھارکھنڈ ویمنز ایشین چیمپئنز ٹرافی کے پانچویں دن لیگ کا آخری میچ بھارت اور کوریا کے درمیان کھیلا گیا۔ جیت کے سلسلے کو برقرار رکھتے ہوئے ہندوستان نے کوریا کو 5-0 سے شکست دی۔ ہندوستان 4 نومبر کو فائنل میں جگہ بنانے کے لیے ایک بار پھر کوریا سے ٹکرائے گا۔ پہلا سیمی فائنل چین اور جاپان کے درمیان کھیلا جائے گا۔ جھارکھنڈ کے گورنر سی پی رادھا کرشنن نے دن کے آخری میچ کے آغاز میں بطور مہمان خصوصی شرکت کی۔ انہوں نے کھلاڑیوں کا تعارف کرایا اور میچ کا آغاز کیا۔ اس کے بعد انہوں نے ایشین چیمپئنز ٹرافی اور شوبنکر جوہی کے ساتھ تصویر کھنچوائی۔ اس دوران ہاکی آفیشلز بشمول پدم شری دلیپ ٹرکی، ہاکی انڈیا کے جنرل سکریٹری بھولناتھ سنگھ موجود تھے۔

مارانگ گومکے کے جے پال سنگھ منڈا آسٹرو ٹرف اسٹیڈیم میں کھیلے گئے ہندوستان اور کوریا کے درمیان میچ میں ہندوستان نے شروع سے ہی کوریا پر دباؤ ڈالا۔ میچ کے 6ویں منٹ میں جھارکھنڈ کی سنگیتا نے کوریا کے دفاع کو آگے بڑھاتے ہوئے اسے سلیمہ ٹیٹے کے پاس دے دیا جنہوں نے فیلڈ گول کیا۔ دوسرے کوارٹر میں دونوں ٹیمیں گول کرنے میں ناکام رہیں اور ہاف ٹائم تک ہندوستان نے 1-0 کی برتری حاصل کر لی۔ ہندوستان نے میچ کے دوسرے ہاف میں ایک ایک گول کر کے کوریا کا مورال توڑ دیا۔ نونیت کور نے میچ کے 36ویں منٹ میں پنالٹی کارنر کو گول میں بدل دیا۔ اگلے چند سیکنڈ میں سنگیتا کماری کے پاس پر سلیمہ ٹیٹے نے شاندار گول کر دیا۔ وندنا کٹاریہ نے اپنا 301 واں بین الاقوامی میچ کھیلتے ہوئے میچ کے 49ویں منٹ میں فیلڈ گول کیا۔ میچ کے آخری لمحات میں گول کر کے میچ کا اختتام کیا۔ نیہا نے آخری گول 59ویں منٹ میں کیا۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.