National

گرفتاری و ریمانڈ کے خلاف کیجریوال کی درخواست پر ہائی کورٹ میں 27 مارچ کو سماعت

63views

ای ڈی کے ذریعے گرفتاری اور پی ایم ایل اے کورٹ کے ذریعے دیئے گئے ریمانڈ کے خلاف دہلی کے وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال کی درخواست پر دہلی ہائی کورٹ 27 مارچ کو سماعت کرے گی۔ کیجریوال کی قانونی ٹیم کی جانب سے اس معاملے پر فوری سماعت کا مطالبہ کیا گیا تھا، جسے عدالت نے نہیں مانا تھا۔

دہلی کے وزیر اعلی نے اپنی درخواست میں دلیل دی ہے کہ ان کی گرفتاری اور ٹرائل کورٹ کی طرف سے جاری ریمانڈ کا حکم غیر قانونی ہے اور وہ حراست سے فوری طور پر رہا ہونے کے حقدار ہیں۔ عدالت نے ای ڈی کو کیجریوال کی 28 مارچ تک تحویل دی تھی، جس نے عام آدمی پارٹی پر مبینہ شراب گھوٹالے سے ہونے والی آمدنی کا بڑا فائدہ اٹھانے کا الزام عائد کیا تھا۔

ای ڈی نے کہا ہے کہ کیجریوال عام آدمی پارٹی کے وزراء، لیڈروں اور دیگر افراد کی ملی بھگت سے ایکسائز ڈیوٹی پالیسی کیس میں ’اہم اور کلیدی سازش کار‘ ہیں۔ کیجریوال کو جمعہ کو دہلی کی پی ایم ایل اے عدالت نے 28 مارچ تک ای ڈی کی حراست میں بھیج دیا تھا۔ ایجنسی کا کہنا ہے کہ نہ صرف عام آدمی پارٹی، بلکہ اروند کیجریوال کو پی ایم ایل اے کی دفعہ 4 کے تحت قابل سزا جرائم کا قصوروار ٹھہرایا جائے گا اور ان کے خلاف پی ایم ایل اے کی دفعہ 70 کے تحت مقدمہ چلایا جا سکتا ہے اور سزا دی جا سکتی ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.