National

گینگسٹر کالا جٹھیڑی کو انورادھا چودھری سے چھہ گھنٹےمیں شادی کرنی ہوگی

45views

دہلی کی تہاڑ جیل میں بند ہریانہ کا بدنام زمانہ گینگسٹر سندیپ عرف کالا جٹھیڑی  اپنی گرل فرینڈ انورادھا چودھری عرف میڈم منج سے شادی کرنے جا رہا ہے۔ اس کے لیے کالا جٹھیڑی   نے عدالت سے پیرول کی درخواست کی تھی جسے منظور کر لیا گیا ہے۔ جس کے بعد کلا جٹھیڑی  12 مارچ کو انورادھا چودھری سے شادی کرےگا۔

نیوز پورٹل ’آج تک‘ پر شائع خبر کے مطابق پہلے بزنس کی دنیا اور پھر سنیما کی دنیا میں قدم رکھنے والی انورادھا چودھری نے کالج کے زمانے میں ہی گھر والوں کی مرضی کے خلاف اپنے محبوب دیپک منج سے شادی کر لی۔ تاہم یہ شادی زیادہ دیر تک نہ چل سکی کیونکہ انورادھا راجستھان کے بدنام زمانہ گینگسٹر آنند پال سنگھ کے رابطے میں آگئیں۔ کہا جاتا ہے کہ اس دوران انورادھا جو گینگ میں میڈم منج کے نام سے جانی جاتی تھی، آنند پال کے ساتھ رشتے میں رہنے لگی، جس کے بعد دیپک منج نے انورادھا سے علیحدگی کر لی۔

ای ڈی نے ٹی ایم سی کی رہنما مہوا موئترا کو فیما کی خلاف ورزی معاملے میں دوبارہ طلب کیا

سال 2017 میں آنند پال راجستھان پولیس  کے ہاتھوں مارا گیا ۔ کہا جاتا ہے کہ اس کے بعد میڈم منج آنند گینگ چلاتی تھیں۔ تاہم، بعد میں انورادھا چودھری نے کلا جٹھیڑی  کے ساتھ کام کرنا شروع کیا۔ راجستھان پولس نے انورادھا کے خلاف جرائم کی دنیا میں سرگرم ہونے پر ہسٹری شیٹ بھی کھولی تھی۔ لیڈی ڈان کے خلاف یکے بعد دیگرے کئی مقدمات درج کر لیے گئے۔ وہ کئی بار جیل گئی۔ انورادھا کا نام پنجابی گلوکار سدھو موسی والا کے قتل کیس میں بھی آیا تھا۔ اس کے علاوہ دسمبر 2022 میں راجستھان کے گینگسٹر راجو ٹھیٹ  کے قتل کیس کے بعد لیڈی ڈان سے بھی پوچھ گچھ کی گئی تھی۔

تاہم سال 2023 میں انورادھا نے ایک انٹرویو میں واضح کیا تھا کہ اب ان کا جرائم سے کوئی تعلق نہیں ہے، اب وہ صرف ایک گھریلو خاتون ہیں اور سندیپ عرف کالا جٹھیڑی  کے گھر کی دیکھ بھال کر رہی ہیں۔ انورادھا اب ایک عام زندگی گزارنا چاہتی ہیں اور اسے بھی گزار رہی ہیں۔

کالا جٹھیڑی  نے پولیس سے پوچھ گچھ کے دوران پہلے ہی بتایا تھا کہ اس کی شادی انورادھا چودھری سے ہوئی تھی، لیکن اب وہ دونوں اپنے گھر والوں کے سامنے شادی کرنے جا رہے ہیں۔ عدالت سے شادی کے لیے پیرول ملنے کے بعد اہل خانہ نے شادی کے کارڈز بھی چھاپ لیے ہیں۔ دونوں کی شادی 12 مارچ کو دہلی کے دوارکا میں واقع سنتوش گارڈن نامی شادی گھر میں ہوگی۔ عدالت نے کلا جٹھیڑی  کو شادی کے لیے صبح 10 بجے سے شام 4 بجے تک کا وقت دیا ہے۔

اس کے بعد 13 مارچ کو ہریانہ کے سونی پت میں گرہ پرویش ہوگا۔ اس کے لیے عدالت نے صبح 10 بجے سے دوپہر 1 بجے تک کا وقت دیا ہے۔ عدالتی حکم کے مطابق مرکزی ایجنسیوں سمیت 4 ریاستوں کی پولیس گینگسٹر کی شادی پر نظر رکھے گی۔

کالا جٹھیڑی اور اس کی گرل فرینڈ انورادھا چودھری کو دہلی پولیس کے اسپیشل سیل نے جولائی 2021 میں یوپی کے سہارنپور سے گرفتار کیا تھا۔ کالا جتھیدی پر 7 لاکھ روپے کا انعام تھا۔ ان کے خلاف دہلی، ہریانہ، پنجاب اور راجستھان میں کئی مقدمات درج ہیں۔ اس وقت انورادھا جیل سے باہر ہیں اور سونی پت میں سندیپ عرف کالا جٹھیڑی کے خاندان کے ساتھ رہتی ہیں۔

Follow us on Google News