West Bengal

فلیٹ سے چار لاشیں برآمد، شوہر نے بیوی اور دو بچوں کو زہر دے کر پھانسی لگا لی

63views

مغربی بنگال کے شمالی 24 پرگنہ ضلع کی سوسائٹی کے لوگ اس وقت حیران رہ گئے جب خاندان کے تمام افراد ایک فلیٹ میں مردہ پائے گئے۔ لوگ کئی دنوں سے فلیٹ سے بدبو سونگھ رہے تھے۔ اس کے بعد جب پولیس کو اطلاع دی گئی تو اس نے دروازہ توڑ دیا۔ اس کے بعد گھر کے تمام افراد کی لاشیں جگہ جگہ پڑی ہوئی پائی گئیں اور ان سے بدبو آنے لگی۔ پولیس کا کہنا ہے کہ شاید 52 سالہ برندابن کرماکر نے اپنی بیوی اور بچوں کو زہر دے کر ہلاک کیا تھا۔ اس کے بعد اس نے خود بھی پھانسی لگا کر خودکشی کرلی۔ پڑوسیوں نے پولیس سے شکایت کی تھی کہ کھردہ کے فلیٹ سے بدبو آرہی ہے۔

جب پولیس اس شکایت پر پہنچی تو اس نے دروازہ توڑا اور موقع پر چار لاشیں برآمد ہوئیں۔ برندابن کارکن کی لاش پنکھے سے لٹکی ہوئی تھی۔ اس کے علاوہ ان کی بیوی دیباشری کی لاش بھی اسی کمرے سے ملی تھی۔ فلیٹ کے مختلف مقامات سے 17 سالہ بیٹی دیبالینا اور 8 سالہ بیٹے اتسا کی لاشیں بھی ملی ہیں۔ جائے وقوعہ سے ایک خودکشی نوٹ بھی برآمد ہوا ہے، جس نے پورے معاملے کا پردہ فاش کیا ہے۔ دراصل یہ خط برندابن کرماکر نے لکھا بتایا جاتا ہے۔ اس نوٹ میں اس نے دعویٰ کیا تھا کہ اس کی بیوی دیباشری کے غیر ازدواجی تعلقات تھے، جسے وہ برداشت نہیں کرسکتے تھے۔

ترنمول کے ایک مقامی لیڈر نے بتایا کہ ایک شخص برندابن کرماکر کے فلیٹ پر گیا تھا، جو عمارت میں پانی کا پمپ چلاتا ہے۔ وہ چابیاں لینے فلیٹ پر گیا تو کوئی جواب نہیں ملا۔ اس نے بتایا کہ وہ شخص بار بار دروازے کی گھنٹی بجاتا رہا لیکن اندر سے کوئی آواز نہیں آئی۔ اس کے علاوہ بدبو بھی محسوس کی گئی۔ اس پر اس نے مقامی کونسلر کو بتایا، جن کے ذریعے پولیس کو اطلاع ملی۔ پولیس نے موقع پر پہنچ کر دروازہ توڑا تو موقع سے چار لاشیں برآمد ہوئیں۔ ٹی ایم سی لیڈر نے کہا کہ وہ کالی پوجا کے دن متوفی برندابن سے بھی ملے تھے۔ انہوں نے کہا کہ ابھی یہ نہیں کہا جا سکتا کہ اجتماعی موت کی وجہ کیا ہے۔ اس واقعہ سے پولیس والے حیران ہیں۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.