West Bengal

‘بریکنگ نیوز، ای ڈی کا آسٹریلوی وزیر اعظم کے گھر پر چھاپہ’، مہوا موئترا نے ٹیم انڈیا کی شکست پر طنز کیا

73views

ورلڈ کپ فائنل: احمد آباد کے نریندر مودی اسٹیڈیم میں کل کھیلے گئے ورلڈ کپ فائنل میں آسٹریلیا نے ٹیم انڈیا کو چھ وکٹوں سے شکست دی۔ اس شکست کے بعد کروڑوں ہندوستانیوں کے دل ٹوٹ گئے۔ شائقین کرکٹ کو مایوسی ہوئی۔ ہندوستان کی شکست کے درمیان، ترنمول کانگریس (ٹی ایم سی) کے رکن پارلیمنٹ مہوا موئترا نے طنز کیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ (ای ڈی) نے آسٹریلیا کے وزیر اعظم انتھونی البانی کی رہائش گاہ پر چھاپہ مارا ہے۔

پارلیمنٹ میں پیسوں کے بدلے سوال پوچھنے کے الزامات میں گھرے ٹی ایم سی کے ایم پی نے ٹیم انڈیا کی شکست کے بعد سوشل میڈیا پلیٹ فارم ‘X’ پر لکھا، ’’بریکنگ نیوز، ای ڈی کا آسٹریلیا کے وزیر اعظم کے گھر پر چھاپہ۔‘‘ ایک اور خبر میں احمد آباد اسٹیڈیم کا نام تبدیل کر دیا گیا۔ ہندوستان جواہر لعل نہرو کرکٹ اسٹیڈیم میں ورلڈ کپ فائنل ہار گیا، اس نے اسی پوسٹ میں لکھا۔ مہوا موئترا کے علاوہ کئی صارفین نے ورلڈ کپ میں ہندوستان کی شکست کے بعد سیاسی پوسٹ کرکے ہندوستان پر طنز بھی کیا ہے۔

بی ایس پی کے رکن پارلیمنٹ دانش علی نے یہ بھی کہا کہ وزیر اعظم نریندر مودی کو پہلے ہی اسٹیڈیم پہنچنے کا اعلان نہیں کرنا چاہئے تھا اور انہیں اس طرح کے بڑے پروگراموں سے دور رہنا چاہئے تھا۔ ‘X’ پر ایک پوسٹ میں دانش علی نے کہا کہ ہم بھی فتح کے قریب تھے لیکن ہمارے کھلاڑی انتہائی ذہنی دباؤ کی وجہ سے اس سے محروم رہے۔ پی ایم مودی کو بھی اسٹیڈیم پہنچنے کا اعلان نہیں کرنا چاہیے تھا۔ ملک کے لیے بہتر ہے کہ ایسے مواقع سے دور رہیں اور کھلاڑیوں اور سائنسدانوں کی کارکردگی کو ٹی وی پر دیکھیں۔

اس کے علاوہ شیو سینا (یو بی ٹی) کے رہنما سنجے راوت نے بھی دعویٰ کیا کہ فائنل کو ممبئی سے گجرات کے احمد آباد منتقل کیا گیا تھا کیونکہ حکمراں بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) سیاسی تقریب منعقد کرنا چاہتی تھی۔ اس سے قبل ممبئی کو ملک میں کرکٹ کا روایتی مرکز کہا جاتا تھا۔ سنجے راوت نے کہا، “ہماری کرکٹ ٹیم بہت امید افزا اور کامیاب ٹیم ہے۔ روہت شرما کی قیادت میں ہم نے 10 میچ اچھے کھیلے لیکن ہم نریندر مودی اسٹیڈیم میں فائنل میں ہار گئے۔ لوگ کہتے ہیں کہ اگر فائنل وانکھیڑے اسٹیڈیم میں ہوتا تو ہم جیت جاتے… سردار ولبھ بھائی اسٹیڈیم کا نام بدل کر نریندر مودی اسٹیڈیم رکھا گیا تاکہ وہاں ورلڈ کپ جیت جائے تو پیغام جائے کہ وزیراعظم وزیر نریندر مودی وہاں نریندر مودی اسٹیڈیم میں تھے اور اسی لیے ورلڈ کپ جیتا تھا۔ یہ پردے کے پیچھے بی جے پی کا ایک بڑا گیم پلان تھا۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.