JharkhandRanchi

وزیر اعظم نے برسا منڈا میوزیم کا دورہ کیا، دھرتی ابا کی مورتی پر پھول چڑھائے

74views

رانچی: وزیر اعظم نریندر مودی نے بدھ کو لارڈ برسا منڈا میموریل پارک اور فریڈم فائٹرز میوزیم کا دورہ کیا۔ انہوں نے دھرتی آبا قراقش اور احاطے میں نصب شہداء کے مجسموں کا مشاہدہ کیا۔ اس دوران انہوں نے دھرتی ابا کے 25 فٹ اونچے مجسمے پر پھول چڑھا کر خراج عقیدت پیش کیا۔ وزیر اعلیٰ ہیمنت سورین، مرکزی وزیر ارجن منڈا اور جھارکھنڈ کے گورنر سی پی رادھا کرشنن بھی وزیر اعظم کے ساتھ موجود تھے۔ آپ کو بتا دیں کہ برسا منڈا نے 9 جون 1900 کو یہاں آخری سانس لی تھی۔

پی ایم مودی نے بھگوان برسا منڈا جی کو ان کی یوم پیدائش پر ‘ایکس’ (سابقہ ​​ٹویٹر) کے ذریعے خراج عقیدت پیش کیا۔ پی ایم نے لکھا کہ بھگوان برسا منڈا جی کو ان کی یوم پیدائش پر خراج عقیدت۔ قبائلی فخر کے دن کے اس خاص موقع پر ملک بھر میں میرے خاندان کے اراکین کو بہت سی نیک خواہشات۔ قابل ذکر ہے کہ برسا منڈا کے یوم پیدائش کو پورے ملک میں قبائلی فخر کے دن کے طور پر منایا جاتا ہے۔

آپ کو بتا دیں کہ وزیر اعظم جھارکھنڈ کے دو روزہ دورے پر ہیں۔ لارڈ برسا منڈا میوزیم کے بعد، وہ کھنٹی ضلع میں برسا منڈا کی جائے پیدائش الیہاتو گاؤں کا دورہ کریں گے۔ Ulihatu میں، وہ 24,000 کروڑ روپے کا ایک پروجیکٹ شروع کریں گے جس کا مقصد خاص طور پر کمزور قبائلی گروپوں (PVTGs) کی بہبود ہے۔ مودی ’وکاس بھارت سنکلپ یاترا‘ کا بھی آغاز کریں گے۔ وہ پی ایم کسان اسکیم کے تحت 18,000 کروڑ روپے کی 15ویں قسط جاری کریں گے اور ریاست میں 7,200 کروڑ روپے کے پروجیکٹوں کا افتتاح اور سنگ بنیاد رکھیں گے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.