JharkhandNationalOdisha

جھارکھنڈ کے سابق وزیر اعلیٰ رگھوور داس اوڈیشہ کے گورنر بن گئے

214views

رانچی: جھارکھنڈ کے سابق وزیر اعلیٰ رگھوور داس کو اوڈیشہ کا گورنر مقرر کیا گیا ہے۔ وہ داس گنیشی لال کی جگہ لیں گے۔ اندراسین ریڈی کو تریپورہ کا گورنر بنایا گیا ہے۔ راشٹرپتی بھون نے بدھ (18 اکتوبر) کو ایک بیان جاری کرکے یہ اطلاع دی۔

مرکزی حکومت نے دو ریاستوں کے گورنروں کو تبدیل کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ جھارکھنڈ کے سابق وزیر اعلیٰ رگھوور داس کو اوڈیشہ کی ذمہ داری سونپی گئی ہے۔ ساتھ ہی، بی جے پی لیڈر اندرا سینا ریڈی نلو کو تریپورہ کا گورنر مقرر کیا گیا ہے۔ یہ جانکاری بدھ کو راشٹرپتی بھون سے جاری ایک بیان میں دی گئی۔ صدر دروپدی مرمو نے ان تقرریوں پر خوشی کا اظہار کیا۔ دونوں تقرریاں متعلقہ دفاتر میں چارج سنبھالنے کی تاریخ سے لاگو ہوں گی۔

رگھوور داس سے پہلے، اڈیشہ کے گورنر پروفیسر تھے۔ گنیش لال تھا۔ انہیں یہ ذمہ داری 29 مئی 2018 کو دی گئی تھی۔ وہ پانچ سال سے زائد عرصے تک اس عہدے پر فائز رہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.