Jharkhand

وزیر اعلیٰ ہیمنت نے جھارکھنڈ کے 827 ثانوی اساتذہ کو تقرری خط سونپے

104views

رانچی: وزیر اعلیٰ ہیمنت سورین نے پیر کو جھارکھنڈ کے 827 ثانوی اساتذہ میں تقرری خط تقسیم کیے۔ رانچی کے مورہآبادی گراؤنڈ میں واقع رام دیال منڈا فٹ بال اسٹیڈیم میں منعقدہ ایک پروگرام میں ہائی اسکول ٹیچر کی تقرری کے امتحان میں کامیاب ہونے والے ان امیدواروں میں تقرری کے خطوط تقسیم کیے گئے۔ اس موقع پر انہوں نے بچوں کو ڈیجیٹل تعلیم فراہم کرنے کے لیے اسکول ایجوکیشن اینڈ لٹریسی ڈپارٹمنٹ کی جانب سے تیار کردہ جے گروجی ایپ کو بھی لانچ کیا۔ اس ایپ سے جھارکھنڈ کے سرکاری اسکولوں میں پڑھنے والے بچے آن لائن تعلیم حاصل کر سکیں گے۔ اس موقع پر وزیر عالمگیر عالم، ستیانند بھوکتا، ایم پی مہوا ماجی، محکمہ جاتی سکریٹری کے روی کمار، سی ایم سکریٹری ونے چوبے، ڈائرکٹر اسکول ایجوکیشن اور بہت سے دوسرے موجود تھے۔

اس پروگرام میں سب سے زیادہ تقرری خط حاصل کرنے والا ضلع مغربی سنگھ بھوم تھا۔ وہاں پر 100 اساتذہ کو تقرری خط دیے گئے، جب کہ کم از کم 5-5 تقرری خط کھونٹی اور لوہردگا اضلاع کے اساتذہ کو دیے گئے۔

جے گروجی ایپ لانچ کی گئی۔

اس موقع پر وزیراعلیٰ نے جے گروجی ایپ لانچ کی۔ اس ایپ میں بہت ساری خصوصیات ہیں۔ بچوں کی تعلیم کو جانچنے کا نظام بھی موجود ہے۔ غلط جواب کی وضاحت اور صحیح جواب دینے کا بھی انتظام کیا گیا ہے۔ ایپ کے ذریعے بچے اسکول کے بعد گھر پر آڈیو ویڈیو میڈیم کے ذریعے تعلیم حاصل کر سکیں گے۔ یہ ایپ سمارٹ فون کے پلے اسٹور سے بالکل مفت ڈاؤن لوڈ کی جائے گی۔ ایپ کو استعمال کرنے کے لیے، آپ کو اس میں رجسٹر ہونا پڑے گا۔ ایپ میں ہر اسکول کے لیے ایک مختلف کوڈ ہوگا۔ اسکول، ٹیچر اور انتظامیہ کے لیے الگ الگ لاگ ان اور پاس ورڈ ہوگا۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.