National

بی جے پی مذہب کے نام پر لوگوں کو تقسیم کر رہی ہے: شرمیلا

60views

بنگلورو: کانگریس کی آندھرا پردیش یونٹ کی صدر وائی ایس شرمیلا ریڈی نے منگل کو بی جے پی پر مذہب کے نام پر لوگوں کو تقسیم کرنے کا الزام لگایا۔ بی جے پی کو ملک کے لیے ایک بڑا خطرہ بتاتے ہوئے انہوں نے ایسی پارٹی سے تعلق برقرار رکھنے پر وزیر اعلیٰ وائی ایس سے کہا کہ ۔ جگن موہن ریڈی اور ٹی ڈی پی صدر این۔ چندرا بابو نائیڈو پر تنقید کی۔

ایک انتخابی ریلی سے خطاب کرتے ہوئے شرمیلا نے وزیر اعظم نریندر مودی کے اس الزام پر تنقید کی کہ اگر کانگریس اقتدار میں آئی تو خواتین کا منگل سوتر محفوظ نہیں رہے گا۔ انہوں نے کہا کہ وزیر اعظم کے عہدے پر فائز شخص کا عوام میں تفرقہ پیدا کرنے والے بیانات دینا بے حیائی ہے۔

شرمیلا نے کہا کہ جب کانگریس لیڈر راہل گاندھی محبت پھیلانے کی بات کر رہے ہیں تو پی ایم مودی تقسیم پیدا کرنے کے الفاظ بول رہے ہیں۔ انہوں نے وزیراعظم کو چیلنج کیا کہ وہ اپنے ترقیاتی کاموں کی بنیاد پر ووٹ مانگیں۔ انہوں نے اپنے بھائی جگن موہن ریڈی کی قیادت والی وائی ایس آر کانگریس پارٹی حکومت پر بھی بدعنوانی اور بے ضابطگیوں کے لیے حملہ کیا۔

یہ دعویٰ کرتے ہوئے کہ 10 سالوں میں ٹی ڈی پی اور بعد میں وائی ایس آر سی پی نے ریاست کو تباہ کر دیا، انہوں نے کہا کہ کچھ بھی نہیں بچا! انہوں نے آندھرا پردیش کو بغیر راجدھانی والی ریاست میں تبدیل کر دیا۔ شرمیلا نے کہا کہ پچھلے 10 سالوں میں دونوں پارٹیاں خصوصی زمرہ کے درجہ کے لیے لڑنے میں ناکام رہی ہیں، جو کہ ریاست کا حق ہے۔ اگر خصوصی درجہ دیا جاتا تو گزشتہ 10 سالوں میں بہت بڑی ترقی ہوتی۔

انہوں نے کہا کہ جگن موہن ریڈی اور چندرابابو نائیڈو دونوں خصوصی درجہ کے بارے میں ایماندار نہیں ہیں۔ انہوں نے بی جے پی پر عوام کو خصوصی درجہ دینے کے وعدے پر دھوکہ دینے پر بھی تنقید کی۔ انہوں نے کہا کہ جگن شیر نہیں بلکہ بلی ہے۔ انہوں نے ریاست کی ترقی کو نظر انداز کیا اور بی جے پی سے ہاتھ ملایا۔

انہوں نے الزام لگایا کہ جگن موہن ریڈی پچھلے پانچ سالوں میں ایک بھی وعدہ پورا کرنے میں ناکام رہے۔ اس نے 2.25 لاکھ نوکریوں کا وعدہ کرکے لوگوں کو دھوکہ دیا۔ پچھلے پانچ سالوں میں انہوں نے وہاں “رہنے کے لیے قلعے بنائے” لیکن لوگوں کے مسائل حل کرنے کی کبھی زحمت نہیں کی۔

انہوں نے کہا کہ جگن موہن ریڈی اپنے منشور کو مقدس صحیفہ بتاتے ہیں لیکن وہ مکمل امتناع کے مسائل کو نافذ کرنے میں ناکام رہے۔ انہوں نے سوال کیا کہ حکومت جعلی شراب بیچ کر لوگوں کی زندگیوں سے کیوں کھیل رہی ہے؟

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.