National

بہار: تیجسوی یادو کی اسکارٹس گاڑی پورنیہ میں حادثہ کی شکار، ایک شخص کی موت، جوان سمیت 11 زخمی

60views

بہار کے پورنیہ میں سابق نائب وزیر اعلیٰ تیجسوی یادو کی اسکارٹس گاڑی حادثہ کی شکار ہو گئی۔ واقعہ پیر کی دیر شب پیش آیا۔ اس حادثے میں گاڑی کے ڈرائیور کی موقع پر ہی موت ہو گئی، جبکہ اس پر سوار چھ جوان زخمی ہو گئے۔ حادثہ کے وقت یہ گاڑی بے قابو ہو کر ڈیوائیڈر کو پار کر گئی اور دوسرے لین میں سامنے سے آ رہی لال رنگ کی ہونڈا سٹی کار سے جا ٹکرائی جس کے سبب اس میں سوار پانچ دیگر لوگ بھی زخمی ہو گئے۔

راجیہ سبھا انتخابات: 15 سیٹوں پر انتخاب آج، اکھلیش کے عشائیہ میں 8 اراکین اسمبلی کی غیر حاضری سے پھنس رہا پینچ!

بتایا جا رہا ہے کہ یہ حادثہ مفصل تھانہ حلقہ کے این ایچ 131 اے پورنیہ-کٹیہار سڑک پر ایک شادی ہال کے نزدیک ہوا۔ ’جَن وشواس یاترا‘ کے دوران تیجسوی یادو کا قافلہ پورنیہ کے بیلوری سے گزر رہا تھا۔ اس قافلے میں یہ اسکاؤٹ کی گاڑی بھی شامل تھی۔ گاڑی پورنیہ-کٹیہار فور لین سڑک پر غلط لین میں چلی گئی جس وجہ سے کٹیہار کی طرف سے آ رہی ایک گاڑی کی اس سے ٹکر ہو گئی۔

#WATCH | Purnea, Bihar: One of our escort cars met with an accident under the Mufassil police station area. The driver of the car died on the spot and the remaining 6 police officials were injured in the accident. They are being treated in GMCH Hospital. Further investigation is… pic.twitter.com/frUWFuAlrJ

— ANI (@ANI) February 27, 2024

حادثہ کی جانکاری ملتے ہی پورنیہ ایس پی اوپیندر ناتھ ورما جی ایم سی ایچ پہنچے۔ وہاں انھوں نے زخمیوں سے ملاقات کی اور حالات کا جائزہ لیا۔ ایس پی نے اس حادثہ پر افسوس ظاہر کیا اور کہا کہ حادثہ کے فوراً بعد ہونڈا سٹی کار کا ایئربیگ کھل گیا جس کی وجہ سے اس میں سوار سبھی لوگوں کی جان بچ سکی۔

Follow us on Google News