Bihar

بہار کے اسکولوں میں اتنے ہی کمرے ہوں گے جتنے اساتذہ

90views

پٹنہ: بہار کے کئی اسکولوں میں ایک ہی کمرے میں دو کلاسز پڑھنے کی تصویر سامنے آتی رہتی ہے لیکن اب حکومت نے اسکول میں جتنے اساتذہ ہیں اتنے ہی کمرے تعمیر کرنے کی مشق شروع کر دی ہے۔ اب اسکول میں اتنے ہی کلاس روم ہوں گے جتنے اساتذہ ہوں گے۔

بہار کے محکمہ تعلیم کے ایڈیشنل چیف سکریٹری نے تمام ضلع مجسٹریٹوں کو واضح ہدایات دی ہیں کہ تمام اسکولوں میں بنیادی ڈھانچے کی ترقی کا کام فوری طور پر کیا جائے۔ اضافی کمروں اور پریفاب (سٹیل سٹرکچر) کلاس روم کی تعمیر جلد کی جائے۔ انہوں نے کہا ہے کہ کسی بھی سکول میں جتنی کلاسیں ہوں، جتنی کلاسیں ہوں، اس کا ہونا لازمی ہے، تاکہ اساتذہ مختلف کمروں میں بچوں کو پڑھا سکیں۔ اس کے لیے محکمہ تعلیم نے 940 کروڑ روپے کی منظوری دی ہے۔

کمرے کی تعمیر کے علاوہ بیت الخلاء کی تزئین و آرائش سمیت دیگر کام بھی کئے جائیں گے۔ انہوں نے ضلع مجسٹریٹس سے کہا ہے کہ وہ ضلع کے عوامی نمائندوں سے مشورہ لینے کے بعد اسکولوں کی تعمیر کا فیصلہ خود کریں۔ حال ہی میں بہار کے مختلف اسکولوں میں ایک لاکھ سے زیادہ اساتذہ نے اپنا حصہ ڈالنا شروع کیا ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.