JharkhandSports

ایشین چیمپئنز ٹرافی: ہندوستان کی لگاتار دوسری جیت، ملائیشیا کو 5-0 سے شکست

84views

جھارکھنڈ کی سنگیتا نے دو میچوں میں 4 گول کئے

رانچی: رانچی کے مارنگ گومکے کے جے پال سنگھ منڈا آسٹرو ٹرف اسٹیڈیم میں منعقدہ ویمنز ایشین چیمپئنز ٹرافی کے دوسرے دن میزبان بھارت اور ملائیشیا کے درمیان تیسرا میچ کھیلا گیا۔ ایک طرف، ہندوستان اپنے پہلے میچ میں تھائی لینڈ کو 7-0 سے شکست دینے کے بعد پورے جوش و خروش کے ساتھ میدان میں اترا۔ جبکہ ملائیشیا اپنی پہلی جیت کی تلاش میں میدان میں اترا۔ جھارکھنڈ کے وزیر عالمگیر عالم اور ہاکی آفیشلز میچ کے آغاز میں مہمان خصوصی کے طور پر موجود تھے۔

میچ کے آغاز سے ہی ہندوستانی کھلاڑیوں نے پہلے کوارٹر کے 7ویں منٹ میں پنالٹی کارنر کو گول میں بدل کر 1-0 کی برتری حاصل کر لی۔ بھارت کے لیے پہلا گول وندنا کٹاریا نے کیا۔ ہندوستان کے لیے دوسرا گول دوسرے کوارٹر میں ہوا۔ جب بھارت نے میچ کے 21ویں منٹ میں پنالٹی کارنر کو گول میں بدل دیا۔ وندنا کٹاریہ نے دوسرا گول بھی کیا۔ میچ کا تیسرا اور چوتھا گول میچ کے 28ویں منٹ میں ہوا۔ جھارکھنڈ کی سنگیتا کماری نے شاندار فیلڈ گول کر کے بھارت کی برتری کو 3-0 سے بڑھا دیا۔ چوتھا گول بھی فیلڈ گول کی صورت میں سامنے آیا۔ بھارت کی جانب سے چوتھا گول لالریمسیامی نے کیا۔ ہندوستان نے پہلے ہاف تک 4-0 کی برتری حاصل کر لی تھی۔

دوسرے ہاف میں بھی ہندوستان کا غلبہ برقرار رہا۔ میچ کے 38ویں منٹ میں جیوتی نے شاندار فیلڈ گول کر کے 5-0 کی برتری حاصل کر کے ملائیشیا پر مکمل دباؤ ڈال دیا۔

پنالٹی کارنر کی غلطی کو درست کریں گے: نکی پردھان

میچ کے اختتام کے بعد نکی پردھان نے کہا کہ آج کا میچ بہت اچھا رہا۔ ہمارے درمیان کا گزر بہت اچھا گزرا۔ ہم پینلٹی کارنر میں ہونے والی غلطیوں کو دیکھیں گے اور انہیں درست کریں گے۔ پلیئر آف دی میچ وندنا کٹاریہ نے کہا کہ انہیں رانچی کے لوگوں کی طرف سے کافی تعاون مل رہا ہے۔ آج پوری ٹیم نے اچھا کھیلا۔ جھارکھنڈ کی سلیمہ ٹیٹے نے کہا کہ ہم نے کھیل میں 100 فیصد دیا۔ سب نے اچھا کھیل کھیلا۔ اگر اگلا میچ چین سے ہونا ہے تو ہم اس کے مطابق منصوبہ بندی کریں گے۔ بھارتی ٹیم کے سابق کپتان اسونتا لاکرا نے سٹیڈیم پہنچ کر بھارتی ٹیم کی حوصلہ افزائی کی۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.