JharkhandRanchiSports

رانچی: لیجنڈز لیگ کرکٹ کے ٹکٹوں کی فروخت شروع

jsca stadium ranchi jharkhand cricket
102views

رانچی: لیجنڈز لیگ کرکٹ (LLC) نے اس سیزن کے لیے ٹکٹوں کی فروخت شروع کرنے کا اعلان کیا۔ JSCA، رانچی میں منعقد ہونے والے تمام میچوں کے ٹکٹ Paytm اور Paytm Insider پر دستیاب ہیں۔ تمام میچ رانچی کے جے ایس سی اے انٹرنیشنل اسٹیڈیم میں کھیلے جائیں گے اور ٹکٹ کی قیمت 249 روپے سے شروع ہوگی۔ ایل ایل سی 2023 کے میچ 18 نومبر سے 9 دسمبر 2023 تک ہندوستان کے پانچ شہروں میں کھیلے جائیں گے۔

لیجنڈری کرکٹرز کا کھیل دیکھنے کا یہ بے مثال موقع

لیجنڈز لیگ کرکٹ کے سی ای او رمن راہیجا نے کہا کہ ہم نے اس سیزن میں کھیلوں کے شائقین کو محظوظ کرنے کے لیے زبردست تیاریاں کی ہیں۔ ہم نے Paytm اور Paytm Insider کے ساتھ ایک اہم شراکت داری کی ہے اور انہیں خصوصی ٹکٹنگ پارٹنر بنایا ہے۔ ہندوستان کے پانچ شہروں دہرادون، رانچی، جموں، وشاکھاپٹنم اور سورت میں ہونے والے یہ میچ یادگار ہونے والے ہیں۔ پے ٹی ایم انسائیڈر کے بزنس ہیڈ ورون کھرے نے کہا کہ ہم کھیلوں کے شائقین کو اپنے پسندیدہ کرکٹ لیجنڈز کو لیجنڈز لیگ T20 میں ایک بار پھر ایکشن میں دیکھنے کا موقع دینے کے لیے انتہائی پرجوش ہیں۔ رانچی، دہرادون، جموں، وشاکھاپٹنم اور سورت میں گوتم گمبھیر، سریش رائنا، ہربھجن سنگھ، ایرون فنچ، عرفان پٹھان، پارتھیو پٹیل، کرس گیل، مارٹن گپٹل جیسے لیجنڈ کرکٹرز کا کھیل دیکھنے کا یہ ایک بے مثال موقع ہے۔ اس طرح کرکٹ ملک کے کونے کونے میں مقبول ہو جائے گی۔ یہ موقع ایک ناقابل فراموش تجربہ ہوگا۔ ان لیجنڈز کو لائیو دیکھنے کے لیے، آپ Paytm ایپ اور Paytm Insider ویب سائٹ اور ایپ پر آسانی سے ٹکٹ خرید سکتے ہیں۔ اس سال لیجنڈز لیگ کرکٹ ٹورنامنٹ میں 6 ٹیمیں حصہ لے رہی ہیں اور یہ میچز پانچ شہروں میں کھیلے جائیں گے۔ اس سیزن میں دو نئی فرنچائزز کو لیگ میں شامل کیا گیا ہے – سدرن سپر اسٹارز اور اربن رائزرز حیدرآباد۔ ایل ایل سی 2023 کا افتتاحی میچ 18 نومبر کو رانچی میں ہوگا، جہاں گزشتہ سیزن کی چیمپئن انڈیا کیپٹلس کا مقابلہ بھیلواڑہ کنگز سے ہوگا۔

رانچی کے بعد یہ میچ 24 نومبر کو دہرادون میں ہوگا۔

رواں سیزن میں 22 دنوں میں کل 19 میچ کھیلے جائیں گے۔ ٹورنامنٹ دلچسپ ہونے والا ہے کیونکہ گیم کے لیجنڈز کلاس کی نئی تعریف کرنے کے لیے LLC 2023 میں میدان میں اتریں گے۔ رانچی کے بعد یہ میچ 24 نومبر کو دہرادون میں ہوگا۔ جموں میں 27 نومبر سے 1 دسمبر تک چار میچ کھیلے جائیں گے جبکہ 2 دسمبر سے 4 دسمبر تک وشاکھاپٹنم میں تین میچ کھیلے جائیں گے۔ ایل ایل سی 2023 کے ناک آؤٹ میچ سورت میں کھیلے جائیں گے، جس میں کوالیفائر 5 دسمبر سے 7 دسمبر تک دلچسپ کھیل پیش کریں گے۔ سیزن کا اختتام 9 دسمبر کو ایک شاندار میچ کے ساتھ ہوگا۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.