National

اروند کیجریوال نے ای ڈی حراست سے جاری کیا حکم، سوربھ بھاردواج نے کہا- ’وزیر اعلیٰ عوام کے لیے فکرمند‘

45views

نئی دہلی: انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ (ای ڈی) کی حراست سے دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے محکمہ صحت کے حوالہ سے ہدایت جاری کی ہے۔ دہلی کے وزیر صحت سوربھ بھاردواج نے ایک پریس کانفرنس میں کہا کہ کیجریوال حراست میں ہیں لیکن وہ دہلی کے لوگوں کی صحت کو لے کر فکر مند ہیں۔

اس سے پہلے پانی کی وزیر آتشی نے اتوار کو ایک پریس کانفرنس میں کہا کہ کیجریوال نے انہیں پانی اور سیوریج سے متعلق عوامی مسائل کو حل کرنے کے لئے ‘اپنی ہدایات’ کے ساتھ ہفتہ کو ای ڈی کی تحویل سے ایک دستاویز بھیجا تھا۔

سوربھ بھردواج نے بتایا کہ دہلی کے وزیر اعلیٰ نے انہیں ہدایت بھیجی ہے۔ کچھ ہسپتالوں میں مفت خون کے ٹیسٹ، نمونے دستیاب نہیں ہیں۔ اروند کیجریوال کا خیال ہے کہ ان کے جیل جانے سے لوگوں کو پریشانی نہیں ہونی چاہئے۔ اگر کوئی متوسط ​​طبقے کا فرد ہسپتال جائے تو وہ ادویات خرید سکتا ہے، لیکن غریبوں کے لیے ایسا نہیں ہے، وہ حکومت پر منحصر ہیں۔ بہت سے مریض زندگی بھر دوائیوں پر انحصار کرتے ہیں، مثلاً ذیابیطس کے مریض۔ وہ ان ٹیسٹوں کے لیے ہمارے محلہ کلینک پر انحصار کرتے ہیں۔‘‘

سوربھ نے مزید کہا، ’’مجھے اس پر جلد از جلد کارروائی کرنے کا حکم دیا گیا ہے۔ تمام ہسپتالوں میں ادویات اور ٹیسٹ مفت دستیاب ہوں اور ان کی دستیابی کو کم نہ کیا جائے۔ اس کی ہدایات ہمارے لیے آسمانی احکامات کی طرح ہیں۔ ہم سب ان کے سپاہی ہیں۔ ان کے لیے 24 گھنٹے کام کریں گے۔‘‘

دریں اثنا، سرکاری ذرائع نے بتایا کہ انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ (ای ڈی) نے دہلی کی وزیر آتشی کے اس بیان کا نوٹس لیا ہے جس میں انہوں نے کہا ہے کہ وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال نے انہیں ایجنسی کی تحویل سے پانی اور سیوریج سے متعلق عوامی بہبود کے کام شروع کرنے کی ہدایات بھیجی ہیں۔ آتشی نے کہا کہ وزیر اعلیٰ نے آنے والے موسم گرما کے مہینوں سے پہلے پانی کی فراہمی کو مضبوط بنانے کے لیے ان علاقوں میں جہاں پانی کی قلت ہے وہاں واٹر ٹینکرز بھیجنے کی بھی ہدایت کی۔

کیجریوال کو 28 مارچ تک ای ڈی کی حراست میں بھیجتے ہوئے، عدالت نے ان کی اہلیہ سنیتا کیجریوال اور پرسنل اسسٹنٹ ببھاو کمار کو ہر روز شام 6 سے 7 بجے کے درمیان آدھے گھنٹے تک ملنے کی اجازت دی تھی۔ اس مدت کا باقی آدھا گھنٹہ کیجریوال کے وکلاء کو ان سے ملنے کے لیے دیا گیا ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.