National

چھتیس گڑھ میں الیکشن ڈیوٹی کے لئے پہنچے جوان نے خود کو گولی مار لی، ہلاک

58views

بھوپال: چھتیس گڑھ کے گریابند ضلع میں جمعہ کو الیکشن ڈیوٹی کے لیے پہنچے مدھیہ پردیش کی خصوصی مسلح افواج کے ایک جوان نے مبینہ طور پر اپنی سروس رائفل سے خود کو گولی مار کر خودکشی کر لی۔ پولیس حکام نے یہ جانکاری دی۔ گریابند مہاسمند لوک سبھا حلقہ میں آتا ہے، جہاں عام انتخابات کے دوسرے مرحلے میں جمعہ کو ووٹنگ ہو رہی تھی۔

پولیس حکام نے بتایا کہ یہ واقعہ صبح 9.30 بجے کے قریب پیپرچھیڑی تھانہ علاقے کے گاؤں کوڑیرادادر کے ایک سرکاری اسکول میں پیش آیا، جہاں سیکورٹی اہلکار الیکشن ڈیوٹی کے لیے پہنچے تھے۔ انہوں نے بتایا کہ ہیڈ کانسٹیبل جیالال پوار نے مبینہ طور پر وہاں ایک کمرے میں اپنی سروس رائفل سے خود کو گولی مار لی۔

عہدیداروں نے بتایا کہ پوار ریزرو ٹیم میں تھے اور انہیں پولنگ ڈیوٹی کے لئے تعینات نہیں کیا گیا تھا۔ انہوں نے بتایا کہ پوار مدھیہ پردیش اسپیشل آرمڈ فورسز کی 34ویں بٹالین میں تھے۔ حکام نے بتایا کہ اطلاع ملتے ہی پولیس کی ٹیم موقع پر پہنچ گئی اور لاش کو پوسٹ مارٹم کے لیے بھیج دیا گیا۔ انہوں نے کہا کہ موقع سے کوئی سوسائیڈ نوٹ برآمد نہیں ہوا۔ کیس کی تفتیش کی جا رہی ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.