Sports

چلی ورلڈ کپ سے قبل ہندوستانی جونیئر خواتین کی ہاکی ٹیم ارجنٹائن کا دورہ کرے گی

130views

چلی میں ہونے والے ورلڈ کپ سے قبل ہندوستانی جونیئر خواتین ہاکی ٹیم کنڈیشنز سے ہم آہنگ ہونے کے لیے ارجنٹائن میں پریکٹس میچ کھیلے گی۔ چیف کوچ تشار کھانڈیکر نے جمعرات کو یہ جانکاری دی۔ انہوں نے کہا- یہ ٹورنامنٹ 29 نومبر سے 10 دسمبر تک سینٹیاگو میں ہونا ہے۔ ہم چلی جانے سے قبل ارجنٹائن میں پریکٹس میچ کھیلیں گے تاکہ جونیئر ورلڈ کپ سے قبل حالات سے ہم آہنگ ہو سکیں۔

ہندوستان کو پول سی میں جرمنی، بیلجیم اور کینیڈا کے ساتھ رکھا گیا ہے۔ ہندوستان کو اپنا پہلا میچ 29 نومبر کو کینیڈا کے خلاف کھیلنا ہے جبکہ اس کا مقابلہ 30 نومبر کو بیلجیم اور 2 دسمبر کو جرمنی سے ہوگا۔ پول اے میں چلی، ہالینڈ، جنوبی افریقہ اور آسٹریلیا جبکہ پول بی میں ارجنٹائن، اسپین، زمبابوے اور کوریا ہیں۔

پول ڈی میں انگلینڈ، امریکہ، نیوزی لینڈ اور جاپان کی ٹیمیں ہیں۔ ٹیم کے انتخاب کے بارے میں کھانڈیکر نے کہا، ‘ہمارے پاس بہت باصلاحیت پول ہے۔ فائنل الیون کا انتخاب آسان نہیں تھا لیکن ہم نے بہترین ٹیم کا انتخاب کیا ہے۔ کھلاڑی اچھی کارکردگی دکھانے کے لیے بے چین ہیں۔’ پچھلی بار ہندوستان نے کانسی کا تمغہ چھوٹے فرق سے کھو دیا تھا اور چوتھے نمبر پر رہا تھا۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.