National

بی جے پی نےہماچل میں کانگریس حکومت کو غیر مستحکم کرنے کی ناکام کوشش کی: سکھو

61views

وزیر اعلیٰ سکھویندر سنگھ سکھو نے کہا ہے کہ ہماچل پردیش میں بدعنوان لیڈروں کو بے نقاب کرنے اور انہیں سبق سکھانے کا وقت آگیا ہے۔ بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) نے جس طرح سے سازش رچی اور ریاست کی کانگریس حکومت کو غیر مستحکم کرنے کی ناکام کوشش کی، اس سے اس کا اصلی چہرہ ملک اور ریاست کے سامنے آ چکا ہے۔

ہفتہ کو کانگریس ہیڈکوارٹر راجیو بھون میں شملہ پارلیمانی حلقہ کے پارٹی افسران کی میٹنگ سے خطاب کرتے ہوئے سکھویندر  سکھو نے کہا کہ پارٹی کو دھوکہ دینے والا کوئی بھی لیڈر کبھی جیت نہیں پائے گا۔ انہوں نے کہا کہ بی جے پی کو ریاست کے چاروں لوک سبھا اور چھ اسمبلی ضمنی انتخابات میں عبرتناک شکست کا سامنا کرنا پڑے گا۔ اس کے لیے انہوں نے تمام پارٹی عہدیداروں اور کارکنوں سے کہا کہ وہ متحد ہو کر الیکشن لڑیں۔

وزیر اعلیٰ نے کہا کہ اس بار پارٹی نے منڈی اور شملہ پارلیمانی حلقوں میں دو نئے تجربہ کار اور توانا لیڈروں کو میدان میں اتارا ہے۔ انہوں نے کہا کہ پارٹی باقی دو پارلیمانی حلقوں کے لیے بھی جلد اپنے چہروں کا اعلان کرے گی۔ انہوں نے کہا کہ ہم نے ہمیشہ چیلنجز کا کامیابی سے مقابلہ کیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ پیسے کی طاقت سے جمہوریت کو لوٹنے نہیں دیا جائے گا۔ سکھویندر  سکھو نے کہا کہ کانگریس کے پاس افرادی قوت ہے۔ انہوں نے کہا کہ پیسے کی طاقت کے ذریعے ریاست میں حکومت کو غیر مستحکم کرنے کی بی جے پی کی ناکام کوشش کا خمیازہ اب اسے بھگتنا پڑے گا۔

انہوں نے کہا کہ ریاست کو خود کفیل بنانا ان کا بنیادی مقصد ہے اور وہ اسے حاصل کریں گے۔ انہوں نے کہا کہ مشکل معاشی حالات کے باوجود ان کی حکومت نے ملازمین کی پرانی پنشن بحال کرکے اپنی پہلی ضمانت پوری کی۔ اس کے بعد خواتین کو 1500 روپے کی پیاری بہنا سمان ندھی بھی جاری کردی گئی ہے۔ انہوں نے کہا کہ سماجی تحفظ کے ساتھ ساتھ کانگریس حکومت دیہی معیشت کو بھی مضبوط کرنے کے لیے پرعزم ہے۔ انہوں نے کہا کہ حکومت نے آفت کے دوران جس طرح سے راحت کاری کا کام انجام دیا اسے ریاست کے لوگ بھولے نہیں ہیں۔ انہوں نے کہا کہ پارٹی کے تمام لیڈر اور افسران کارکنوں کے ساتھ مکمل تال میل کے ساتھ انتخابی میدان میں ڈٹ جائیں اور ریاستی حکومت کی گزشتہ 15 مہینوں کی کامیابیوں اور عوامی مفاد میں کئے گئے کاموں پر ووٹ مانگیں۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.