National

گرمی سے آزادی! دہلی-یوپی-بہار سمیت 25 ریاستوں میں بارش کی پیش گوئی

62views

نئی دہلی: ملک بھر کے تقریباً تمام علاقوں میں گرمی کی لہر سے راحت ملی ہے اور ہلکی بارش شروع ہو گئی ہے۔ مانسون آدھے سے زیادہ ملک کو اپنی لپیٹ میں بھی لے چکا ہے۔ یوں تو ملک کی راجدھانی دہلی اور اتر پردیش سمیت کئی ریاستیں ابھی بھی مانسون کا انتظار کر رہی ہیں لیکن اس سے پہلے ہی یہاں بارش کا سلسلہ شروع ہو گیا ہے، جس کی وجہ سے لوگوں کو گرمی سے آزادی مل گئی ہے۔

معلومات کے مطابق، چھتیس گڑھ اور مدھیہ پردیش کے بیشتر حصوں کا احاطہ کرتے ہوئے مانسون یوپی کی مشرقی جنوبی سرحد سونبھدر کے بالکل قریب پہنچ گیا ہے اور اب کسی بھی وقت ریاست میں داخل ہو جائے گا اور بارش کا موسم شروع ہو جائے گا۔ ہوا کی رفتار کی بات کریں تو آنے والے دنوں میں ہوا کی رفتار 2 کلومیٹر فی گھنٹہ سے زیادہ سے زیادہ 40 کلومیٹر فی گھنٹہ تک ہو سکتی ہے اور آسمان پر بادلوں کی نقل و حرکت کی وجہ سے مطلع ابر آلود رہے گا۔ درجہ حرارت کی بات کریں تو اگلے ایک ہفتے میں کم سے کم درجہ حرارت 31 ڈگری جبکہ زیادہ سے زیادہ 38 ڈگری رہے گا، لیکن متھرا اور آگرہ میں درجہ حرارت زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت سے 3 سے 4 ڈگری زیادہ بڑھ سکتا ہے۔

اس وقت مانسون 26 تاریخ سے یوپی میں داخل ہونے والا ہے۔ ریاستی محکمہ موسمیات کے انچارج سینئر سائنسداں محمد دانش نے بتایا کہ ریاست کے مختلف حصوں میں وقفے وقفے سے بارش ہو رہی ہے اور یہ دو دن تک جاری رہے گی، لیکن 26 جون سے بارش میں تیزی آئے گی۔ اس کی شروعات مشرقی اتر پردیش سے ہوگی۔ مغربی اتر پردیش میں 27 اور 28 جون کو اچھی بارش کا امکان ہے۔

دہلی کی بات کریں تو یہاں لوگوں کو تیز دھوپ سے راحت مل گئی ہے۔ دہلی میں گزشتہ کچھ دنوں سے وقفے وقفے سے بارش کا سلسلہ جاری ہے۔ محکمہ موسمیات کے مطابق دہلی میں 4 دن تک بارش کے ساتھ طوفان کا الرٹ ہے۔ اس کے بعد 29 اور 30 ​​جون کو دہلی میں آسمان عام طور پر ابر آلود رہے گا اور بارش یا گرج چمک کے ساتھ بارش کا امکان ہے۔ ان دنوں درجہ حرارت میں مسلسل کمی کا امکان ہے۔ آج دہلی کا زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 40 ڈگری رہ سکتا ہے اور مہینے کے آخر تک یہ درجہ حرارت 36 ڈگری سیلسیس تک گر سکتا ہے۔ مانا جا رہا ہے کہ مہینے کے آخر تک مانسون دہلی پہنچ جائے گا اور اچھی بارش شروع ہو جائے گی۔

Follow us on Google News