National

کانگریس کا ’نیائے پتر‘ عوام کے جذبات کا اظہار: پرینکا گاندھی

35views

نئی دہلی: کانگریس لیڈر پرینکا گاندھی واڈرا ہفتہ کو گجرات کے بناسکانٹھا اور کرناٹک کے داونگیرے اور ہاویری میں عوامی جلسوں سے خطاب کریں گی۔ اس دورے سے پہلے انہوں نے اپنے سوشل میڈیا ایکس ہینڈل پر ایک پوسٹ شیئر کی ہے جس میں انہوں نے کانگریس کے منشور کی خصوصیات کی تعریف کی ہے۔

اپنی پوسٹ میں پرینکا گاندھی نے کانگریس کے منشور میں کیے گئے وعدوں کا ذکر کیا ہے اور یہ بھی کہا ہے کہ اگر اس بار کانگریس مرکز میں برسراقتدار آتی ہے تو یہ تمام وعدے پورے کیے جائیں گے۔

کانگریس لیڈر نے اپنی پوسٹ میں کہا، ”ملک کے لوگ بے روزگاری، مہنگائی، بدعنوانی اور مالیاتی بحران سے نجات چاہتے ہیں۔ کانگریس کا نیا پترا ان عوامی جذبات کا اظہار ہے۔ غریب خواتین کو 1 لاکھ، نوجوانوں کو 30 لاکھ، سرکاری نوکری، ہر شہری کو 25 لاکھ دینا وقت کی اہم ضرورت ہے۔ عوام نے اس بات کو سمجھ لیا ہے اور کانگریس کی حکومت بنانے کا فیصلہ کیا ہے۔‘‘

اس سے پہلے بھی پرینکا مہنگائی، بے روزگاری، غربت اور معاشی بحران کو لے کر مرکز کی مودی حکومت پر حملہ کر چکی ہیں۔ ان کا کہنا ہے کہ جب سے بی جے پی نے مرکز کی کمان سنبھالی ہے، ملک کے لوگ پریشان ہیں۔ اب تک لوک سبھا انتخابات کے دو مرحلوں کی ووٹنگ مکمل ہو چکی ہے۔ ووٹنگ کے پانچ مراحل باقی ہیں۔ نتائج کا اعلان 4 جون کو کیا جائے گا۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.