National

پرجول معاملہ کی بازگشت ملک بھر میں سنائی دے گی، بی جے پی کو صفائی دینا مشکل ہو جائے گا: ششی تھرور

52views

کانگریس کے سینئر لیڈر ششی تھرور نے کہا ہے کہ جنتا دل (ایس) کے رکن پارلیمنٹ پرجول ریونا کے حق میں مہم چلانے کے بعد بی جے پی کے لیے وضاحت دینا مشکل ہو جائے گا اور اس ‘سیکس سکینڈل’ کی بازگشت نہ صرف کرناٹک بلکہ لوک سبھا میں بھی ہوگی۔ انتخابات کے باقی مراحل پورے ملک میں سنائے جائیں گے۔

پولیس نے اتوار کے روز پرجول ریونا اور ان کے والد اور کرناٹک کے سابق وزیر ایچ ڈی ریونا کے خلاف ان کے گھریلو ملازموں میں سے ایک کی شکایت کے بعد جنسی طور پر ہراساں کرنے اور مجرمانہ دھمکی دینے کے الزام میں مقدمہ درج کیا۔ پرجول جے ڈی (ایس) کے سربراہ اور سابق وزیر اعظم ایچ ڈی دیوے گوڑا کے پوتے ہیں۔

یہ پوچھے جانے پر کہ کیا یہ معاملہ انتخابات میں بی جے پی کو متاثر کرے گا، تھرور نے کہا، ’’حقیقت یہ ہے کہ یہ ’شریف آدمی‘ بی جے پی کا حلیف ہے۔ بی جے پی نے حال ہی میں ختم ہونے والے انتخابات میں ان کے لیے مہم چلائی تھی۔ اس لیے انہیں یہ وضاحت دینے میں پریشانی ہوگی کہ انہیں حقیقت میں کوئی علم نہیں تھا۔ پتہ چلا ہے کہ انہیں علم تھا اور الیکشن سے کچھ وقت پہلے بی جے پی کے ایک ایم ایل اے کو یہ قابل اعتراض ویڈیوز موصول ہوئی تھیں۔‘‘

کانگریس لیڈر نے کہا، ’’ان حالات کو دیکھتے ہوئے، مجھے لگتا ہے کہ بی جے پی کے لیے جواب دینا مشکل ہو جائے گا، اب بی جے پی پانسہ پلٹ کر یہ کہنے کی کوشش کر رہی ہے کہ کانگریس نے کوئی کارروائی کیوں نہیں کی اور کانگریس نے انہیں جانے کی اجازت کیوں دی؟ کانگریس کو اس کی اطلاع نہیں دی گئی تھی۔‘‘ تھرور نے کہا کہ ریاستی حکومت نے فوری طور پر ایک ایس آئی ٹی (خصوصی تحقیقاتی ٹیم) تشکیل دی اور اگر پرجول ریونا کو ملک چھوڑنے کی جلدی نہ کی ہوتی تو انہیں لک آؤٹ نوٹس کے ذریعے روکا جا سکتا تھا۔

ششی تھرور نے کہا، ’’یقینی طور پر انتخابات کے بقیہ مراحل میں اس معاملہ کی بازگشت نہ صرف کرناٹک میں بلکہ ملک بھر میں سنائی دے گی۔ مثال کے طور پر پڑوسی تلنگانہ میں ایک ہنگامہ آرائی کی جا رہی ہے اور کچھ خواتین کارکنان احتجاج کرتے ہوئے کہہ رہی ہیں کہ آخر پدرانہ نظام کب بیدار ہوگا اور اسے احساس ہو کہ خواتین کے ساتھ کس طرح کا سلوک کیا جا رہا ہے اور انہوں نے اس کے بارے میں کیا کیا ہے؟‘‘ تھرور نے کہا، ’’اظہار کا یہ احساس تمام مردوں کے خلاف نہیں خاص طور پر ان کے خلاف ہے جو آج ملک پر حکمرانی کر رہے ہیں۔‘‘

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.