National

نڈا کی بیوی کی کار بنارس سے برآمد، یہ 19 مارچ کو چوری ہوئی تھی

59views

پولیس نے وارانسی سے بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے قومی صدر جگت پرکاش نڈا  کی اہلیہ ملیکا نڈا کی فارچیونر کار برآمد کر لی ہے۔ پچھلے مہینے کی 19 تاریخ کو یہ کار جنوب مشرقی دہلی کے گووند پوری علاقے سے چوری ہوئی تھی۔

کار کا ڈرائیور جوگندر کار کی سروس کروانے کے بعد رات کا کھانا کھانے گووند پوری میں اپنے گھر آیا تھا۔ جہاں پر  یہ گاڑی چوری ہو گئی۔ جوگندر کی شکایت پر پولیس نے مقدمہ درج کرکے کار کی تلاش شروع کردی۔ پولیس نے جب سی سی ٹی وی فوٹیج کی تلاشی لی تو پتہ چلا کہ کار گروگرام کی طرف جاتی ہوئی دکھائی دے رہی ہے۔ اس فارچیونر گاڑی کا نمبر ہماچل پردیش کا ہے۔ دراصل، جے پی نڈا اصل میں ہماچل پردیش سے ہیں اور گاڑی وہیں سے رجسٹرڈ ہے۔

نیوز پورٹل ’اے بی پی‘ پر شائع خبر کے مطابق اس معاملے میں دو لوگوں کو گرفتار کیا گیا ہے۔ تفتیش کے دوران پولیس کو پتہ چلا کہ بدمعاش جے پی نڈا کی بیوی کی کار چوری کرنے کے لیے کریٹا کار میں آئے تھے۔ پوچھ گچھ کے دوران بدمعاشوں نے بتایا کہ کار مانگنے پر چوری کی گئی۔ اس کار کو ناگالینڈ لے جایا جانا تھا لیکن یہ بدمعاش وارانسی میں پکڑے گئے۔ پولیس نے اس معاملے میں بڈکل کے رہنے والے شاہد اور شیوانگ ترپاٹھی کو گرفتار کیا ہے۔ اسے بڈکل لے جانے کے بعد اس نے گاڑی کی نمبر پلیٹ بدل دی۔ پھر علی گڑھ، لکھیم پور کھیری، بریلی، سیتا پور، لکھنؤ سے ہوتے ہوئے بنارس پہنچے۔

حال ہی میں ‘تھیفٹ اینڈ دی سٹی 2024’ رپورٹ میں بتایا گیا کہ ملک میں گاڑیوں کی چوری کے واقعات میں 2022 کے مقابلے میں 2.5 گنا اضافہ دیکھا گیا ہے اور دہلی اس فہرست میں سب سے اوپر ہے۔ رپورٹ میں دعویٰ کیا گیا تھا کہ دہلی میں ہر 14 منٹ میں ایک گاڑی چوری ہوتی ہے۔ سال 2023 میں روزانہ 105 گاڑیاں چوری ہوئیں اور شکایات درج کی گئیں۔ تاہم، 2022 کے مقابلے، 2023 میں دہلی کے اندر گاڑیوں کی چوری کے واقعات میں بھی کمی دیکھی گئی۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.