NationalWest Bengal

ممتا بنرجی نے بڑھتے ہوئے ریل کرایوں، مسافروں کی ناکافی حفاظت پر مرکز پر تنقید کی

102views

کولکاتا: مغربی بنگال کی وزیر اعلیٰ ممتا بنرجی نے اتوار کو مرکزی حکومت پر ہندوستانی ریلوے کے ’آسمان چھوتے‘ مسافروں کے کرایوں اور ناکافی مسافروں کی حفاظت پر سخت حملہ کیا۔

ممتا بنرجی نے اپنے سرکاری ایکس ہینڈل پر پوسٹ کردہ ایک پیغام میں کہا ’’یہ بات افسوسناک ہے کہ ریلوے مسافروں کے کرایوں میں تیزی سے اضافہ ہو رہا ہے اور یہاں تک کہ سہولت ٹرینوں میں بھی کرایہ کبھی کبھی ہوائی کرایوں سے زیادہ ہوتا ہے۔ ایمرجنسی کی صورت میں عام لوگ کہاں جائیں گے؟‘‘

کرایوں میں اضافے کو روکنے اور کم کرنے کا مطالبہ کرتے ہوئے وزیر اعلیٰ نے کہا کہ حفاظت اور سلامتی کے مسائل پر توجہ دی جانی چاہیے۔ اپنے پیغام میں بنرجی نے ریلوے کے وزیر کے طور پر اپنے دور کا موازنہ بھی کیا۔ پیغام میں انہوں نے کہا ’’ریلوے کے وزیر کے طور پر اپنے دور میں، میں نے انسداد حادثات متعدد اقدامات متعارف کروائے تھے۔ ریلوے حادثات کی بڑھتی ہوئی تعداد کو روکنے کے لیے ان کا استعمال کیوں نہیں کیا جا رہا جبکہ عوام دشمن کرایوں کا نظام بے لگام جاری ہے۔‘‘

جون میں اڈیشہ کے بالاسور ضلع میں ایک ٹرین حادثے میں 296 افراد ہلاک ہونے کے بعد سے ممتا بنرجی خاص طور پر مسافروں کی حفاظت کے معاملے پر انڈین ریل کی تنقید کرتی رہی ہیں۔

انہوں نے بہناگا بازار ریلوے اسٹیشن کے قریب جائے حادثہ کا بھی دورہ کیا تھا اور الزام لگایا تھا کہ ریلوے کی وزیر کی ان کی مدت کار کے دوران متعارف کرائے گئے انسداد تصادم کے آلات کے منصوبے میں ذرا سی بھی پیش رفت نہیں ہوئی ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.