Madhya PradeshNational

مدھیہ پردیش الیکشن ووٹنگ: چھتر پور میں کانگریس رہنما پر جان لیوا حملہ، بیچ بچاؤ کرنے آئے نوجوان کی موت

121views

چھتر پور: مدھیہ پردیش میں اسمبلی انتخابات کے لیے ووٹنگ کے درمیان چھتر پور میں کانگریس امیدوار پر جان لیوا حملے کی خبر سامنے آئی ہے۔ اس حملے میں کانگریس کارکن سلمان خان، جو کانگریس امیدوار وکرم سنگھ ناتی راجہ کی گاڑی چلا رہے تھے، مارے گئے۔ اس معاملے میں وکرم سنگھ نے بی جے پی امیدوار اروند پٹیریا اور ان کے حامیوں پر سنگین الزامات لگائے ہیں۔

یہ واقعہ چھتر پور ضلع کے اکونا گاؤں کے قریب پیش آیا۔ چھتر پور کی راج نگر اسمبلی سیٹ سے کانگریس کے امیدوار وکرم سنگھ ناتی راجہ جمعہ کی صبح اپنے حامیوں کے ساتھ کھجوراہو پولیس اسٹیشن پہنچے۔ یہاں انہوں نے بی جے پی امیدوار اروند پٹیریا پر سنگین الزامات لگائے۔ انہوں نے پولیس کو بتایا کہ جمعرات کی رات کو اطلاع ملی تھی کہ بی جے پی امیدوار اروند پٹیریا ٹیک علاقے میں ووٹروں کو پیسے بانٹ رہے ہیں۔ اس کے بعد ناتی راجہ اپنی ٹیم کے ساتھ رنیہ پھال روڈ سے ٹوریہ ٹیک کی طرف روانہ ہوئے۔

بیچ بچاؤ کرنے آئے سپورٹر کا قتل
کانگریس لیڈر وکرم سنگھ ناتی راجہ کے مطابق، انہوں نے راستے میں اکونا گاؤں کے قریب بی جے پی امیدوار اروند پٹیریا اور ان کے حامیوں سے ملاقات کی۔ انہوں نے پہلے اس کے ساتھ بدسلوکی کی اور پھر اسے کار سے ٹکرانے کی کوشش کی۔ اس دوران سلمان خان کو بچانے کے لیے گاڑی سے باہر نکلے ان پر حملہ کیا گیا۔ انہوں نے موقع پر فائرنگ بھی کی اور پھر سلمان پر اپنی گاڑی لے کر بھاگ گئے۔ وکرم سنگھ ناتی راجہ نے کسی طرح اپنی جان بچائی۔ راج نگر اسمبلی سے یوتھ کانگریس کے صدر شیوم بندیلا بھی اس واقعہ میں ٹانگ میں زخمی ہو گئے۔ وکرم سنگھ ناتی راجہ واقعہ بیان کرتے ہوئے پھوٹ پھوٹ کر رونے لگی۔

بی جے پی امیدوار نے کہا- الزامات جھوٹے
بی جے پی امیدوار اروند پٹیریا نے ایک ویڈیو جاری کیا ہے جس میں ان پر لگے تمام الزامات کو جھوٹا قرار دیا گیا ہے۔ انہوں نے کانگریس امیدوار اور ان کے حامیوں پر شراب کے نشے میں ایک دوسرے سے ٹکرانے کا الزام لگایا ہے۔ انہوں نے کہا ہے کہ اس معاملے کی جانچ کی جائے گی۔ متوفی کے اہل خانہ کا الزام ہے کہ بیٹے کو گاڑی سے کچل کر ہلاک کیا گیا ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.