National

لوک سبھا انتخابات: کانگریس ورکنگ کمیٹی نے پارٹی صدر کھڑگے کو انتخابی منشور کی منظوری کا اختیار سونپا

82views

نئی دہلی: کانگریس ہیڈکوارٹر دہلی میں منگل کو کانگریس ورکنگ کمیٹی کا اجلاس منعقد ہوا۔ اس دوران ورکنگ کمیٹی نے کانگریس صدر ملکارجن کھڑگے کو اختیار دیا کہ وہ لوک سبھا انتخابات کے لیے منشور کو منظور کریں اور اس کی ریلیز کی تاریخ طے کریں۔

پارٹی کا کہنا ہے کہ یہ محض انتخابی منشور نہیں ہوگا بلکہ نیائے پتر (انصاف کا دستاویز) ہوگا۔ ورکنگ کمیٹی کی میٹنگ میں منشور کے مسودے پر تفصیلی بحث ہوئی جسے سابق وزیر خزانہ پی چدمبرم کی سربراہی والی کمیٹی نے تیار کیا ہے۔

کانگریس کے مطابق، اس کا منشور پارٹی کے 5 نیائے (انصاف) کے اصولوں پر ‘بھاگیداری نیائے’، ‘کسان نیائے’، ‘ناری نیائے’، ‘شرمک نیائے’ اور ‘یووا نیائے’ پر مبنی ہوگا۔ ان میں 25 ضمانتیں ہوں گی جن کا اعلان کانگریس صدر کھڑگے اور سابق صدر راہل گاندھی پہلے ہی کر چکے ہیں۔

اجلاس کے بعد کانگریس کے جنرل سکریٹری-آرگنائزیشن کے سی وینوگوپال نے پریس کو بتایا، ’’کانگریس ورکنگ کمیٹی نے 2024 کے لوک سبھا انتخابات کے منشور پر تفصیلی بات چیت کی۔ یہ بحث تقریباً ساڑھے تین گھنٹے تک جاری رہی۔ بحث کے بعد کانگریس صدر کو اختیار دیا گیا تھا کہ وہ منشور کو منظور کریں اور اس کی رہائی کی تاریخ مقرر کریں۔‘‘

انہوں نے کہا کہ کانگریس ورکنگ کمیٹی نے پارٹی کی ضمانتوں کو زمینی سطح تک لے جانے کا روڈ میپ تیار کیا ہے۔ پارٹی سربراہ ملکارجن کھڑگے کی صدارت میں ہونے والی ورکنگ کمیٹی کی میٹنگ میں پارٹی کے سابق صدور سونیا گاندھی اور راہل گاندھی، جنرل سکریٹری پرینکا گاندھی واڈرا، تنظیم کے جنرل سکریٹری کے سی وینوگوپال، منشور کمیٹی کے سربراہ پی چدمبرم اور ورکنگ کمیٹی کے کئی دیگر ارکان نے شرکت کی۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.