National

لوک سبھا انتخابات: امید ہے کہ ہندوستان میں سب کے حقوق کا تحفظ کیا جائے گا، اقوام متحدہ

61views

اقوام متحدہ کے سکریٹری جنرل انتونیو گوٹیرس کے ترجمان نے کہا کہ انہیں امید ہے کہ ہندوستان اور کسی بھی دوسرے ملک میں جہاں انتخابات ہوں گے وہاں لوگوں کے سیاسی اور شہری حقوق کا تحفظ کیا جائے گا اور یہ کہ ہر کوئی آزادانہ اور منصفانہ ماحول میں ووٹ ڈال سکے گا۔

اقوام متحدہ کے سکریٹری جنرل کے ترجمان اسٹیفن دوجارک نے جمعرات کو دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال کی گرفتاری اور بینک کھاتوں سے لین دین پر پابندی کے تناظر میں آنے والے عام انتخابات سے قبل ہندوستان کی سیاسی صورتحال پر ایک سوال کے جواب میں یہ تبصرہ کیا۔

انہوں نے کہا، ’’ہمیں امید ہے کہ ہندوستان اور کسی بھی دوسرے ملک میں جہاں انتخابات ہونے جا رہے ہیں، سیاسی اور شہری حقوق سمیت ہر کسی کے حقوق کا تحفظ کیا جائے گا اور ہر کوئی آزادانہ اور منصفانہ ماحول میں ووٹ ڈال سکے گا۔‘‘

اقوام متحدہ کے اس ردعمل سے ایک دن پہلے امریکہ نے بھی کیجریوال کی گرفتاری اور کانگریس پارٹی کے بینک کھاتوں سے لین دین پر پابندی کے بارے میں اسی طرح کے سوال پر ردعمل ظاہر کیا تھا۔

کیجریوال کی گرفتاری پر کیے گئے کچھ تبصروں پر ہندوستان نے ایک سینئر امریکی سفارت کار کو احتجاج میں طلب کرنے کے چند گھنٹے بعد، واشنگٹن نے بدھ کو اس بات کا اعادہ کیا کہ وہ منصفانہ، شفاف اور بروقت قانونی عمل کی حوصلہ افزائی کرتا ہے۔

امریکی محکمہ خارجہ کے ترجمان میتھیو ملر نے کہا تھا، ’’میں کسی نجی سفارتی بات چیت کے بارے میں بات نہیں کرنے جا رہا ہوں، لیکن یقینی طور پر، جو ہم نے عوامی طور پر کہا ہے، میں نے یہاں سے یہی کہا ہے کہ ہم منصفانہ، شفاف، بروقت قانونی عمل کی حوصلہ افزائی کرتے ہیں۔ ہمیں نہیں لگتا کہ اس پر کسی کو کوئی اعتراض ہونا چاہیے۔ ہم اسے ذاتی طور پر واضح کریں گے۔‘‘

نئی دہلی میں وزارت خارجہ کے حکام نے امریکی سفارت خانے کی قائم مقام نائب سربراہ گلوریا باربینا کو طلب کیا تھا۔ یہ ملاقات 30 منٹ سے زیادہ جاری رہی۔

دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال کی گرفتاری پر امریکی محکمہ خارجہ کے تبصرہ کو ‘نامناسب’ قرار دیتے ہوئے، ہندوستان نے جمعرات کو کہا کہ اسے اپنے آزاد اور مضبوط جمہوری اداروں پر فخر ہے اور وہ کسی بھی قسم کے غیر ضروری بیرونی اثر و رسوخ سے ان کی حفاظت کے لیے پرعزم ہے۔‘‘

خیال رہے کہ انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ (ای ڈی) نے کیجریوال کو شراب پالیسی کے مبینہ گھوٹالہ سے متعلق منی لانڈرنگ کیس میں گرفتار کیا ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.