National

ای ڈی آزاد نہیں بلکہ بی جے پی کا سیاسی ہتھیار ہے: آتشی

66views

نئی دہلی: ای ڈی نے دہلی ایکسائز پالیسی معاملے میں وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال کو 9واں سمن بھیجا ہے، جس میں انہیں 21 مارچ کو ای ڈی کے سامنے پیش ہونا تھا لیکن اب خبر یہ ہے کہ وزیر اعلیٰ کیجریوال نے ای ڈی کے خلاف احتجاج کرتے ہوئے دہلی ہائی کورٹ سے رجوع کیا ہے۔ موصولہ اطلاعات کے مطابق کیجریوال نے اپنی درخواست میں کہا ہے کہ کوئی سخت کارروائی نہیں ہونی چاہیے۔

وہیں اس پورے معاملے میں عآپ لیڈر اور دہلی حکومت کے وزیر آتشی کا بیان سامنے آیا ہے، جس میں انہوں نے کہا کہ ای ڈی ایک آزاد جانچ ایجنسی نہیں ہے۔ وہ کوئی تفتیش نہیں کرنا چاہتی۔ وہ بی جے پی کا سیاسی ہتھیار ہے۔ انہوں نے کہا کہ ای ڈی اروند کیجریوال کو طلب کر کے گرفتار کرنا چاہتی ہے۔

آتشی نے کہا، ’’اگر ای ڈی کی نیت صاف ہے تو اسے عدالت میں کھڑے ہو کر کہنا چاہیے کہ ہم اروند کیجریوال کو گرفتار نہیں کریں گے۔ کل جب ہم ہائی کورٹ گئے تو ای ڈی نے اروند کیجریوال کی درخواست کی سخت مخالفت کی۔ وہ یہ کیوں نہیں کہہ سکتے کہ ہم اروند کیجریوال کو صرف تحقیقات کے لیے بلا رہے ہیں اور انہیں گرفتار نہیں کریں گے۔ وہ ایسا نہیں کہہ سکتا کیونکہ یہ اس کا مقصد ہے۔

آتشی نے مزید کہا کہ ای ڈی کا مقصد اروند کیجریوال کو گرفتار کرنا اور کیجریوال کو انتخابی مہم سے روکنا ہے۔ آتشی نے کہا، ای ڈی بی جے پی کے سیاسی ہتھیار کے طور پر کام کر رہی ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.