National

بی جے پی نے کانگریس ایم ایل اے کو 50 کروڑ روپے کی پیشکش کی: وزیر اعلی سدارامیا کا الزام

56views

کرناٹک کے وزیر اعلی سدارامیا نے ہفتہ کو بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) پر الزام لگایا کہ وہ کانگریس کے اراکین اسمبلی کو وفاداری تبدیل کرنے کے لیے 50 کروڑ روپے کی پیشکش کرکے ‘آپریشن لوٹس’ کے ذریعے انکی حکومت کو غیر مستحکم کرنے کی کوششوں میں ملوث ہے۔

وزیر اعلی  سدارامیا نے اپنے بیان میں کہا، ’’وہ گزشتہ ایک سال سے میری حکومت کو غیر مستحکم کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ ہمارے اراکین اسمبلی کو 50 کروڑ روپے کی پیشکش کی گئی تھی۔ انہوں نے کوشش کی، لیکن ناکام رہے۔ ان مبینہ کوششوں کے باوجود ایک بھی ایم ایل اے کانگریس نہیں چھوڑے گا۔ انہوں نے کرناٹک میں لوک سبھا انتخابات میں کانگریس پارٹی کی بہتر کارکردگی کے بارے میں بھی امید ظاہر کی اور کہا کہ گزشتہ اسمبلی انتخابات کی طرح اس بار بھی کانگریس کو ووٹروں کی وسیع حمایت حاصل ہوگی۔‘‘

کرناٹک میں 28 پارلیمانی سیٹوں کے لیے دو مرحلوں میں 26 اپریل اور 7 مئی کو انتخابات ہوں گے۔ بی جے پی نے 2019 کے عام انتخابات میں شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیا تھا اور 25 سیٹوں پر کامیابی حاصل کی تھی، جبکہ کانگریس صرف ایک سیٹ برقرار رکھنے میں کامیاب رہی تھی۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.