International

امریکہ میں اندوہناک حادثہ، بالٹیمور ہاربر پُل سے ٹکرایا مال بردار جہاز، کئی ہلاکتوں کا اندیشہ

50views

امریکہ کے بالٹیمور شہر میں پٹاپسکو ندی پر بنے تاریخی ’فرانسس اسکاٹ کی پُل‘ سے آج صبح ایک مال بردار جہاز (کارگو شپ) ٹکرا گیا جس سے یہ پُل بری طرح منہدم ہو گیا اور اس پر موجود کئی گاڑیوں کے ساتھ ساتھ کچھ چلتے ہوئے لوگ بھی ندی میں گر گئے۔ ایک میڈیا رپورٹ میں بتایا جا رہا ہے کہ پُل منہدم ہونے سے کم از کم 7 افراد اور درجنوں کاریں ندی مین گر گئی ہیں، جس کی وجہ سے کئی ہلاکتوں کا اندیشہ ہے۔

بالٹیمور کے فائر ڈپارٹمنٹ نے اس سلسلے میں جانکاری دیتے ہوئے بتایا کہ ایک بڑا مال بردار جہاز منگل کو اس پُل سے ٹکرا گیا۔ راحت اور بچاؤ مہم تیزی کے ساتھ جاری ہے اور نقصان کا اندازہ لگایا جا رہا ہے۔ بالٹیمور ہاربر کو پار کرنے والے اس پُل کے ساتھ پیش آئے اندوہناک واقعہ کی ویڈیو اب سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر تیزی کے ساتھ وائرل ہو رہی ہے۔

اس درمیان میری لینڈ ٹرانسپورٹیشن اتھارٹی نے لوگوں سے اپیل کی ہے کہ وہ ندی پار کرنے کے لیے دوسرا راستہ اختیار کریں اور فرانسس اسکوٹ کی پُل کی طرف نہ جائیں۔ بتایا جاتا ہے کہ انتظامیہ نے ندی کے راستے کو دونوں ہی طرف سے روک دیا ہے اور ٹریفک کو دوسری طرف کے لیے ڈائیورٹ کر دیا گیا ہے۔ اس واقعہ کے تعلق سے پولیس نے بتایا کہ بڑی تعداد میں لوگ ندی میں پھنسے ہوئے ہیں۔ بالٹیمور کے فائر ڈپارٹمنٹ نے تو یہ بھی تصدیق کر دی ہے کہ اس حادثہ میں بڑی تعداد میں لوگ ہلاک ہوئے ہیں۔ حالانکہ ابھی تک کوئی تعداد نہیں بتائی گئی ہے۔

بالٹیمور کے میئر برانڈون ایم اسکاٹ نے اس حادثہ کے بعد رد عمل ظاہر کرتے ہوئے کہا کہ ایمرجنسی ٹیم بڑے پیمانے پر راحت و بچاؤ کاری میں مصروف ہے۔ بتایا جاتا ہے کہ یہ پل تقریباً 3 کلومیٹر طویل تھا جس سے مال بردار جہاز علی الصبح تقریباً 1.30 بجے ٹکرایا۔ برانڈون کے مطابق ایجنسیوں کو اطلاع دی گئی ہے کہ ٹکر مارنے والا جہاز بالٹیمور سے جا رہا تھا تبھی پُل سے ٹکر ہوئی اور وہ منہدم ہو گیا۔

امریکی ٹی وی چینل سی این این کا کہنا ہے کہ یہ انتہائی افسوسناک حادثہ ہے اور اس سے کئی طرح کے سوال بھی اٹھ رہے ہیں۔ یہ امریکہ کے انتہائی اہم پُلوں میں شامل تھا۔ یہ پُل نہ صرف بالٹیمور علاقے کے لیے اہمیت رکھتا تھا، بلکہ جو لوگ واشنگٹن اور نیویارک جانا چاہتے تھے، ان کے لیے بھی ضروری تھا۔ اس پر دن بھر بڑی تعداد میں گاڑیاں گزرتی تھیں۔ افسران نے تو اس حادثہ کو ایمرجنسی قرار دیا ہے۔

ایک میڈیا رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ حادثہ کے بعد پُل میں آگ لگ گئی اور دیکھتے ہی دیکھتے کئی گاڑیاں نیچے پانی میں گر گئیں۔ یہ بھی بتایا جا رہا ہے کہ پُل جب منہدم ہوا تو کچھ کنسٹرکشن ملازمین بھی وہاں پر موجود تھے جو ندی میں گر گئے۔ اس درمیان کوسٹ گارڈ فورس کے ایک افسر نے بتایا کہ جہاز پر سنگاپور کا پرچم لگا ہوا تھا۔ اس جہاز کا نام ڈالی ہے اور وہ 948 فیٹ لمبا ہے۔ یہ جہاز بالٹیمور سے کولمبو (سری لنکا) کے لیے روانہ ہوا تھا جو فرانسس اسکاٹ کی پُل سے ٹکرا گیا۔ اس پُل کا نام امریکہ کے مشہور رائٹر فرانسس اسکاٹ کے نام پر رکھا گیا تھا۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.