National

عام انتخابات کا مشاہدہ کرنے کے لئے ہندوستان پہنچا 23 ممالک کے 75 نمائندگان کا وفد

99views

نئی دہلی: عام انتخابات کا مشاہدہ کرنے کے لیے 23 ممالک کے 75 نمائندگان اس وقت ہندوستان میں موجود ہیں۔ یہ نمائندے چھ ریاستوں کا دورہ کر کے مختلف حلقوں میں انتخابات اور متعلقہ تیاریوں کا معائنہ کریں گے۔ ان میں مہاراشٹر، گوا، گجرات، کرناٹک، مدھیہ پردیش اور اتر پردیش شامل ہیں۔ یہ پروگرام 9 مئی کو ختم ہوگا۔

الیکشن کمیشن نے اتوار کو کہا کہ غیر ملکی مندوبین کو ہندوستان کے انتخابی نظام کی باریکیوں کے ساتھ ساتھ ہندوستانی انتخابات کے بہترین طریقوں سے بھی واقف کرایا جا رہا ہے۔ ہندوستان آنے والے 23 ممالک کی تنظیموں میں بھوٹان، منگولیا، آسٹریلیا، مڈغاسکر، فجی، کرغز جمہوریہ، روس، مالڈووا، تیونس، سیشلز، کمبوڈیا، نیپال، فلپائن، سری لنکا، زمبابوے، بنگلہ دیش، قازقستان، جارجیا، چلی، شامل ہیں۔ ازبکستان، مالدیپ، پاپوا نیو گنی اور نمیبیا کی نمائندگی کرنے والا اب تک کا سب سے بڑا وفد۔ بین الاقوامی فاؤنڈیشن برائے انتخابی نظام (آئی ایف ای ایس) کے ارکان اور بھوٹان اور اسرائیل کی میڈیا ٹیمیں بھی شرکت کر رہی ہیں۔

اتوار کو چیف الیکشن کمشنر راجیو کمار کی موجودگی میں غیر ملکی نمائندوں کے ساتھ ایک خصوصی پروگرام کا انعقاد کیا گیا۔ تقریب کے موقع پر، کمیشن نے قازقستان، ازبکستان اور نیپال کے چیف الیکشن کمشنرز اور ان کے وفود کے ساتھ دو طرفہ بات چیت بھی کی۔ چیف الیکشن کمشنر نے مختلف ممالک کے مندوبین کو بتایا کہ ہندوستانی انتخابی شعبے کی شراکت اور ہندوستان کے الیکشن کمیشن نے جو کام کیا ہے وہ عالمی جمہوری میدان میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔ جسے قانونی طور پر ‘جمہوری سرپلس’ کہا جا سکتا ہے، عمل اور صلاحیت کے لحاظ سے، دنیا بھر میں جمہوری مقامات کے سکڑنے یا انحطاط کے بڑھتے ہوئے خدشات کے پیش نظر بہت اہمیت کا حامل ہے۔

کمار نے کہا کہ ہندوستانی انتخابی شعبہ منفرد ہے، کیونکہ نہ تو انتخابی رجسٹریشن لازمی ہے اور نہ ہی ووٹنگ لازمی ہے۔ اس لیے الیکشن کمیشن کے لیے ضروری ہے کہ وہ لوگوں کو رضاکارانہ طور پر ووٹر لسٹ کا حصہ بننے کی دعوت دے۔ پھر، ایک منظم ووٹر بیداری پروگرام کے ذریعے رضامندی کا حق استعمال کرنے کے لیے انہیں راضی کرنے کے لیے پورے اعتماد کے ساتھ کام کریں۔

انہوں نے کہا، ’’یہ کہنا بذات خود واضح ہوگا کہ ہم جس عمل کو اختیار کرتے ہیں اس کی ساکھ انتخابات میں بھاری ٹرن آؤٹ اور ووٹر آبادی کے تناسب کے لحاظ سے ووٹر لسٹ کی خانہ پری ہوتی ہے

ہندوستان میں انتخابی عمل کے پیمانے پر تبصرہ کرتے ہوئے، انہوں نے کہا کہ ملک بھر میں پھیلے 10 لاکھ سے زیادہ پولنگ اسٹیشنوں پر 9.70 کروڑ ووٹروں کا 1.5 کروڑ سے زیادہ پولنگ اہلکار استقبال کریں گے۔

کمار نے کہا کہ پولنگ اسٹیشنوں پر آنے والے نمائندوں کے ذریعہ ملک کے ووٹروں کے تنوع کو اس کے مکمل اظہار میں دیکھا جا سکتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ہندوستان تہواروں کا ملک ہے۔ انہوں نے مندوبین کو جمہوریت کے تہوار کا پہلے براہ راست تجربہ کرنے کی دعوت دی۔ مندوبین کو ای وی ایم وی وی پی اے ٹی، آئی ٹی اقدام، میڈیا اور سوشل میڈیا کے کردار سمیت ہندوستانی عام انتخابات 2024 کے مختلف پہلوؤں کے بارے میں بریفنگ دی گئی۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.