National

نفے سنگھ راٹھی قتل کیس میں گوا سے 2 شوٹر گرفتار، کپل سنگوان گینگ سے تعلق

42views

انڈین نیشنل لوک دل (آئی این ایل ڈی) ہریانہ یونٹ کے صدر نفے سنگھ راٹھی کے قتل کیس میں دو شوٹروں کو گوا سے گرفتار کیا گیا ہے۔ ان شوٹروں کی شناخت سوربھ اور آشیش کے طور پر ہوئی ہے۔ ابتدائی معلومات کے مطابق وہ کپل سنگوان گینگ کے رکن ہیں۔ ان دونوں کو بہادر گڑھ پولیس اور دہلی پولیس کے اسپیشل سیل کی مشترکہ کارروائی کے بعد پکڑا گیا۔ بتایا گیا کہ پولیس ان دونوں کو وہاں سے لا رہی ہے۔

نیوز پورٹل ’اے بی پی‘ پر شائع خبر کے مطابق ویسے، ہریانہ پولیس نفے سنگھ قتل کیس میں کل 4 شوٹروں کی تلاش میں ہے۔ تمام شوٹر کپل سنگوان عرف نندو گینگ  کےبتائے جاتے ہیں جبکہ کپل سنگوان اس وقت برطانیہ کے شہر لندن میں ہیں۔ تاہم اس سے پہلے ایک شبہ تھا کہ چاروں شوٹر بیرون ملک فرار ہو جائیں گے۔ ملزم کے خلاف لک آؤٹ نوٹس بھی جاری کیا گیا اور قتل میں ملوث کچھ اور لوگوں کے خلاف ایل او سی بھی جاری کیا گیا۔

’کئی بار مہمانوں کے لیے نئی چادر بچھائی جاتی ہے‘، ٹکٹ نہ ملنے پر چھلک پڑا رمیش بدھوڑی کا درد

دراصل، 25 فروری 2024 کو دہلی سے ملحقہ ہریانہ کے بہادر گڑھ میں آئی این ایل ڈی کے ریاستی صدر اور بہادر گڑھ کے سابق ایم ایل اے نفے سنگھ راٹھی پر جان لیوا حملہ ہوا تھا۔ نفے سنگھ کی گاڑی پر نامعلوم حملہ آوروں نے فائرنگ کی جس کے بعد نفے سنگھ راٹھی مارا گیا۔

قتل کے بعد آئی این ایل ڈی کے ترجمان راکیش سہاگ نے کہا تھا کہ سابق ایم ایل اے راٹھی اسپورٹس یوٹیلیٹی وہیکل (SUV) میں کہیں جا رہے تھے۔ ان پر ضلع کے بہادر گڑھ قصبے میں نامعلوم افراد نے حملہ کیا۔ حملہ آور ایک کار میں آئے تھے۔

Follow us on Google News