National

دہلی-این سی آر میں بارش سے موسم بدلا، اے کیو آئی میں کوئی تبدیلی نہیں

69views

نئی دہلی: گزشتہ رات سے وقفے وقفے سے ہونے والی بوندا باندی اور ہلکی بارش کی وجہ سے دہلی، گروگرام، نوئیڈا، فرید آباد سمیت ملحقہ شہروں کے لوگوں کو آلودگی سے راحت ملی ہے۔ دیوالی سے پہلے بارش کی یہ بوندیں لوگوں کے لیے کسی تحفے سے کم نہیں ہیں۔ دہلی کے عوام جو گزشتہ کچھ دنوں سے شدید آلودگی سے دوچار ہیں، انہیں آنے والے دنوں میں اس سے راحت ملنے کا امکان ہے۔ تاہم، اے کیو آئی کے معاملہ میں اب بھی لوگوں کو کوئی راحت نہیں ملی ہے۔ نیشنل ایئر کوالٹی انڈیکس کے مطابق دہلی کا اے کیو آئی 10 نومبر کو بھی سنگین زمرے میں ہے۔

مرکزی آلودگی کنٹرول بورڈ (سی پی سی بی) کے مطابق دہلی میں ہوا کے معیار کا انڈیکس جمعہ کو پہلے کی طرح ‘سنگین’ زمرے میں برقرار ہے۔ رپورٹ کے مطابق صبح کے وقت اے کیو آئی شادی پور میں 464، سونیا وہار میں 464، آئی ٹی او میں 464، آنند وہار میں 462، آر کے پورم میں 461، پنجابی باغ میں 460، اوکھلا فیز ٹو میں 436، دوارکا سیکٹر 8 میں 414، منڈکا 406، نریلا میں 431 بجے ریکارڈ کیا گیا۔ کیا گیا ہے۔ دہلی کے تمام علاقوں میں اے کیو آئی تشویش ناک زمرے میں ہے۔ دہلی این سی آر میں موسم میں اچانک تبدیلی اور ہلکی بارش کی وجہ سے ہوا کے معیار کے انڈیکس میں فی الحال کسی تبدیلی کا کوئی امکان نہیں ہے۔

ہندوستانی محکمہ موسمیات دہلی اسٹینڈرڈ آبزرویٹری صفدرجنگ کے مطابق جمعہ کو درجہ حرارت میں کمی کے آثار ہیں۔ دہلی میں بوندا باندی اور ہلکی بارش کا امکان ہے اور دن کے درجہ حرارت میں کمی کے بھی آثار ہیں۔ جمعہ کو زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 30 اور کم سے کم درجہ حرارت 17 ڈگری سینٹی گریڈ رہنے کا امکان ہے۔ دہلی میں 15 نومبر تک دھند چھائی رہنے کا امکان ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.